כ- 100 תושבי נוף הגליל השתתפו בהפנינג בנייה של פינת ישיבה בפארק תבור החדש. הם בנו מאבן מקומית מעגל ספסלים ושולחן, להנאתם של המטיילים בפארק. הפעילות, התקיימה לאורך שלושה מפגשים, אורגנה על ידי קהילת "הבוסתן" בשותפות עם עיריית נוף הגליל ורשות ניקוז ונחלים ירדן דרומי.

"זהו תענוג עבורי להשתתף באירוע קהילתי כזה", אומר ניר רובין סירקין רכז "הבוסתן", "תושבים שלא נפגשו קודם, ממגזרים שונים – יהודים וערבים, עולים וותיקים, עבדו יחד והכירו זה את זה. נוצר חיבור מדהים סביב העשייה המשותפת".

מספר נאסר חכים, אחד המשתתפים: "אני הנדסאי בניין במקצועי , אשתי ניבין מורה לעברית. אנו גרים בהר יונה 21 שנים, ויש לנו שלוש בנות. נהנינו מאוד לפגוש את חברי הבוסתן הנפלאים בפארק תבור, ולבנות יחד ספסלים מאבנים". נאסר התרשם מאווירת השותפות באירוע: "כל אחד נתן את חלקו בבניה, ובעיקר הילדים שלשמחתם לא היה סוף."

"עבדנו כתף לכתף"

ליאור שפירא השתתף גם הוא עם אשתו וילדיו: "אני ליאור מהקיבוץ העירוני משעול. אני סטודנט לתואר שני בבריאות קהילתית ואיריס רכזת החינוך של הקיבוץ העירוני. הגענו לבילוי משפחתי ופגשנו אנשים טובים מבית הספר, השכונה והעיר", הוא מספר, "עבדנו כתף אל כתף, שיחקנו, יצרנו, דיברנו והיכרנו על קפה מהביל. זכינו בשבת קסומה".

בהפנינג פגשו ליאור ואיריס משפחה נוספת, רנין ומחמוד אסעד…ונזכרו שכבר הכירו בעבר: "היה מרגש במיוחד להיזכר שכבר פגשנו בעבר את רנין ומחמוד. זה קרה לפני למעלה משש שנים בבית היולדות. בנם, ג'אד, נולד ממש ביום בו נולדה בתנו קמה, ובאותו בית החולים – האנגלי בנצרת. אפילו נזכרנו בשיחה משמעותית שקיימנו אז. ממש עולם קטן וטוב…".

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן