fbpx
Nazareth, IL
33°
Sunny
15h16h17h18h19h
32°C
31°C
30°C
29°C
28°C

גולדן ארט מוציאה לשיווק דירות להשכרה לטווח ארוך בפרויקט "טופ גליל" בנוף הגליל

צילום: דוברות עיריית נוף הגליל

מדובר בדירות מאובזרות בנות 2, 3 ו-4 חדרים המוצעות להשכרה בשוק החופשי • החברה סיימה להחתים על חוזי שכירות 20 זכאים לשכר דירה מופחת לדירות להשכרה בפרויקט
חברת גולדן ארט מוציאה לשיווק בשוק החופשי 32 דירות להשכרה ארוכת טווח בפרויקט "טופ גליל" בנוף הגליל, פרויקט המשלב בין דירות למכירה ודירות להשכרה ונבנה במסגרת תכנית "דירה להשכיר" בשיתוף חברת תאופיק זידאן.
מדובר בדירות בנות 2, 3 ו-4 חדרים, בגדלים של 52, 77 ו-98 מ"ר בהתאמה, במחיר של החל מ-3,100 שקל בחודש. הדירות מאובזרות במוצרי חשמל במטבח – כיריים, מקרר, מדיח ותנור, כמו גם תאורה, ארונות קיר, ארונות אמבטיה, ומקלחונים. הדירות פונות לנוף פתוח של הרי הגליל. החברה מנהלת באופן מלא את הבניינים עם אב בית ומוקד תקלות 24/7. בבניינים הבאים להשכרה שיאוכלסו בהמשך יהיו חדר כושר, מועדון דיירים וחדר כביסה שישרתו את כלל הדיירים בבניינים להשכרה בפרויקט.
בימים אלו מסתיים אכלוס שני הבניינים הראשונים להשכרה וכן 49 הדירות שנמכרו בפרויקט. החברה סיימה להחתים את הזכאים לדירות בשלב הראשון של הפרויקט – 20 דירות שהוגרלו בין הזכאים, שמתוכן 10 הוקצו לבני מקום. על 20 הדירות התמודדו בהגרלה כ-150 זכאים.
פרויקט טופ גליל הוא הפרויקט השני להשכרה ארוכת טווח המתאכלס בגליל. בסך הכל הפרויקט יכלול 12 בניינים בני 4-9 קומות עם 226 דירות, מתוכם 5 בניינים עם 177 דירות חדשות ומאובזרות המוצעות להשכרה ו-7 בניינים עם 49 דירות שנמכרו. השלב האחרון בפרויקט הכולל 89 דירות ב-2 בניינים יושלם ויאוכלס בקיץ הבא.
לדברי שמעון ג'יני, מנכ"ל חברת גולדן ארט: "כהמשך לסיום המוצלח של אכלוס 85 הדירות הראשונות בפרויקט, סיימנו בהצלחה את ההחתמות של הזכאים על חוזי השכירות בבניין החדש לדירות להשכרה בפרויקט, ואנו יוצאים היום עם שיווק יתרת הדירות להשכרה בשוק החופשי שמיועדות לאכלוס בסוף חודש אוגוסט הקרוב. אנו שמחים שבני המקום יכולים להנות מעדיפות בהקצאת הדירות בשכ"ד מופחת ורואים את הביקוש להן בשוק. רוב הדירות המוצעות להשכרה בעיר הן דירות ישנות ומאנשים פרטיים. הבשורה שאנחנו מביאים היא מוצר שאינו קיים בעיר, של דירות להשכרה לטווח ארוך שהן חדשות לגמרי ומאובזרות, ניהול ותחזוקה על ידי החברה ובעיקר מוצר איכותי שמקנה לשוכרים תחושת בטחון ויציבות. להשכרה מוסדית לטווח ארוך ישנה חשיבות גבוהה וצורך אמיתי בשוק הן כמוצר חיוני בשוק ההשכרה והן כחלופה ראויה לרכישת דירה".
ראש העיר, רונן פלוט מברך על הפרויקט המעניק פתרונות דיור להשכרה לטווח ארוך עבור אנשים שאין ביכולתם או ברצונם לרכוש דירה. הפרויקט מצטרף לתנופת הבנייה האדירה בנוף בגליל עם למעלה מ-7000 דירות בהקמה ולקראת התחלות בנייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות