"אין לי מספיק מילים להביע את תודתי לכל מי שלקח חלק בהבעת תודה והערכה לשוטרי נוף הגליל", מסכמת בהתרגשות מעין ירמנקו, רעייתו של קצין אג"מ במשטרת נוף הגליל, רומן ירמנקו, שפיקדה על מבצע ענק שמטרתו לפנק את שוטרי התחנה, לאור התקופה הלא פשוטה שהם עוברים בימים אלה.
"ההירתמות של כולם רק מוכיחה כמה עבודת השוטרים חשובה וראויה להערכה והוקרה. ההתרגשות, החיוך והמילים החמות בקרב השוטרים היו שווים הכל", אומרת מעין, שבימים האחרונים אספה מכל טוב למען השוטרים ורתמה אליה את מנהלת האירועים בעיריית נוף הגליל, רדה ריינס, את תנועת 'אחרי', סטודנטים מתכנית  'תוצרת הארץ' ורבים אחרים.
מעין ורומן ירמנקו עם בתם בתחנת המשטרה היום (צילום עצמי)
מעין ורומן ירמנקו עם בתם בתחנת המשטרה היום (צילום עצמי)

"פשוט לומר להם תודה"

לפני מספר שבועות הוקמה בווטסאפ קבוצה של נשות שוטרים שנקראת "חוזק נשי". "המטרה היא חיזוק הנשים בתקופה זו, שהבעלים/שוטרים כמעט ולא נמצאים בבית", אומרת מעין ירמנקו, "וגם להילחם בשיימינג שעושים לשוטרים. אנחנו פשוט רוצות לומר להם תודה על עבודתם המסורה מסביב לשעון".

מעין ירמנקו, הייתה אמורה לנהל את המבצע למען שוטרי תחנת עפולה, אולם עברה לתחנת נוף הגליל עם מינויו הטרי של בעלה לקצין אג'מ בתחנה, אליה הגיע מתחנת בית שאן.

מעין ירמנקו מסכמת במסר לשוטרים ואומרת: "שוטרים ושוטרות יקרים, המשיכו לעשות את עבודתכם הלא פשוטה, לאכוף את החוקים ולהוות חומה אנושית אשר שומרת ומגינה כל כולנו.
גאה להיות אשת שוטר".
צמרת הפיקוד של התחנה מרוצים מהמחווה (צילום עצמי)
צמרת הפיקוד של התחנה מרוצים מהמחווה (צילום עצמי)
אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה
כבר הורדתם את האפליקציה של ידיעות הגליל וידיעון עפולה? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!
אנדרואיד: לחצו כאן!
אפל: לחצו כאן!