fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת מגדל העמק מתמודדת לכנסת ברשימת מפלגת העבודה

נעמה לזימי, בתו של סגן ראש העיר מגדל העמק לשעבר: "אמנם הפוליטיקה הישראלית בשנים האחרונות מעוררת בכולנו סלידה, אבל ייאוש זה לא תכנית עבודה"
נעמה לזימי (צילום באדיבות משפחת לזימי)
נעמה לזימי (צילום באדיבות משפחת לזימי)

בת מגדל העמק, נעמה לזימי, מתמודדת לכנסת ברשימת מפלגת העבודה. "אמנם הפוליטיקה הישראלית בשנים האחרונות מעוררת בכולנו סלידה, אבל ייאוש זה לא תכנית עבודה", היא אומרת.

נעמה,  שמוקמה במקום ה- 9 ברשימה, נשואה לאבי ואימא לשניים, עובדת קק"ל ונמצאת בימים אלה בחופשת לידה, גדלה במגדל העמק, למשפחה מוכרת בעיר. אביה, אבי לזימי, שימש בעבר כסגן ראש העיר בעידן שאול עמור ז"ל ובשנים האחרונות עוסק בחינוך.

"כל חיי אני חברה פעילה במפלגת העבודה ומתרגשת מהשיקום וההתעוררות שחלה במפלגה שלנו, התפקיד של הדור שלי הוא להביא את האנרגיה הדרושה לנו כדי לצמוח ואני מאמינה שנצליח", היא אומרת.

סוציאל דמוקרטית מבית ומלידה

נעמה לזימי, שמגדירה את עצמה "סוציאל דמוקרטית מבית ומלידה" מוסיפה ואומרת: "תפקיד שלנו כדור צעיר, שגדל עם תקווה לשלום וחברה צודקת הוא לא לוותר. אני לא אגדל את הילדים שלי לחברה מפולגת ואלימה. אסור לנו להפקיר את הזירה הציבורית – אנחנו חייבות וחייבים להפשיל שרוולים ולהיכנס פנימה. העזתי לעשות את זה בפעם הראשונה כשנכנסתי למועצת העיר חיפה, אחרי שנים של עשייה ציבורית בארגונים חברתיים, כיועצת פרלמנטרית בכנסת ובניהול והובלה של תהליכי שינוי והחלטתי להעז לקפוץ למים העמוקים ולהתמודד לכנסת – כי אנחנו האנשים שלהם אנחנו מחכים".

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות