fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית שאן מתכוננת ליום כיפור תחת סגר

בעיריית בית שאן מתכוננים לקראת ימי הסגר. חולקו תווי קניה למשפחות מאוכלוסיות מוחלשות, מבני ציבור יוקצו לטובת המתפללים.
ראש העיר בית שאן ז'קי לוי (צילום עצמי)
ראש העיר בית שאן ז'קי לוי (צילום עצמי)

בבית שאן פעלו בשבוע האחרון באופן אינטנסיבי כדי לתת מענה לצורכי האוכלוסייה בימי הסגר, מצד אחד ומצד שני לאכוף את ההנחיות ולצמצם את תחלואת הקורונה בעיר.  נכון ליום שני עמד מספר החולים הפעילים בבית שאן על 3,768 חולים חדשים בשבוע החולף.

יותר מ-500 אלף שקל גויסו ע"י ראש עיריית בית שאן ז'קי לוי והמחלקה לשירותים חברתיים מגופים ציבוריים ותורמים פרטיים וחולקו כתווי קניה לחג למשפחות מאוכלוסיות מוחלשות. בעיריית בית שאן ציינו כי השנה מדובר בסכום גבוה מהרגיל.

בתחילת השבוע קיים ראש עיריית בית שאן, ז'קי לוי ישיבה עם ממלא מקומו חזי חרוב, גזבר ומ"מ מנכ"ל העירייה עטאלה סבאג וסנ"צ לוטפי פלאח, מפקד משטרת בית שאן. פלאח דיווח כי משטרת בית שאן יחד עם השיטור והפיקוח העירוני אוכפים בצורה מוגברת בימים אלה את הנחיות הקורונה עם דגש על התכנסויות ואירועים המתקיימים בניגוד להנחיות וכן עטיית מסיכה במרחב הציבורי ובבתי עסק.

מאוחר יותר כינס לוי ישיבה עם בעלי תפקידים בעירייה ובה הנחה על הקמתו המחודשת של מטה האוכלוסייה העירוני שייתן מענה בזמן הסגר לצרכים של אוכלוסיות שונות ובהם קשישים, בעלי צרכים מיוחדים, אוכלוסיות מוחלשות וכן חולים, מבודדים ובני משפחותיהם. בראש המטה יעמוד מנהל החת"ר, יצחק אשחר. החלטה נוספת שהתקבלה היא הקצאת מבני ציבור וחינוך לטובת קבוצות מתפללים ובכך לאפשר לציבור הרחב לקיים את תפילות יום כיפור בהתאם להנחיות משרד הבריאות מכיוון שמספר המתפללים בבתי הכנסת מוגבל.

"אנו פועלים בכל התחומים כדי לאפשר לכל התושבים לחגוג ולהתפלל"

ראש עיריית בית שאן ז'קי לוי: "לא כך רצינו לחגוג ראש השנה אך לצערנו המצב במדינה כולה וכאן בבית שאן מחייב אותנו לנהוג באחריות ולשמור על היקרים לנו. מצד אחד ננהג ללא פשרות כדי לצמצם את התפשטות הקורונה בעיר. מצד שני, אנו פועלים בכל התחומים כדי לאפשר לכל התושבים לחגוג ולהתפלל בצורה ראויה. שתהיה לכולנו שנה טובה והעיקר שנהיה בריאים".

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות