fbpx
Nazareth, IL
33°
Sunny
15h16h17h18h19h
32°C
31°C
30°C
29°C
28°C

"בזכות צוות מרצים איכותי, מקצועי ומשקיע המגמה הגיעה להישגים מרשימים בפרוייקטי הגמר."

צוות הנדסת אדריכלות ועיצוב פנים בהובלת ראשת המגמה, ריקי מעוז צילום: דוברות המכללה

מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל, בעקבות ההישגים המצויינים במגמת אדריכלות ועיצוב פנים:
"בזכות צוות מרצים איכותי, מקצועי ומשקיע המגמה הגיעה להישגים מרשימים בפרוייקטי הגמר."
בתום ההגנות של 28 סטודנטיות וסטודנטים על פרויקט הגמר במגמת אדריכלות ועיצוב פנים ולאור ההישגים המרשימים, שני סטודנטים סיימו בציון 100 וכל השאר בציון ממוצע של 86, שיבחה מנכ"לית המכללה את ראשת המגמה וסגל ההוראה המשקיע והמסור.
מרב, "זהו סיפור הצלחה של צוות מסור, אכפתי, משקיע ומקצועי, מעל לכל זהו סיפורה של ראשת המגמה, ריקי מעוז, הפועלת בהצלחה רבה להפיכת המגמה לספינת הדגל במכללה."

"אני מבקשת לשבח את הסטודנטיות והסטודנטים במגמת הנדסת אדריכלות ועיצוב פנים ובמיוחד לשבח את ראשת המגמה והצוות המסור והמקצועי," אומרת מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל.
28 סטודנטיות וסטודנטים הגישו את פרויקט הגמר ועמדו בהצלחה רבה במשימה, שני סטודנטים קיבלו את הציון המירבי 100 וכל הסטודנטים האחרים זכו לציון ממוצע 86.
המנכ"לית, מרב ששון אמויאל העלתה על נס את ההצלחות המתמשכות בהישגי הסטודנטים, בהובלת ראשת המגמה ריקי מעוז וסגל המרצים.
"ההשקעה של המרצים בסטודנטים, התמיכה, הליווי האישי והמעטפת הם ללא ספק חלק מהתוצאות המרשימות. זכו הסטודנטים וזכינו אנו במכללה לצוות מעולה, מסור ומקצועי והתוצאות מדברות בעד עצמן".
כתבנו מציין כי הבוחנים של מה"ט ציינו לשבח את שיטת העבודה הייחודית למכללה, בהנחיית הפרויקטים, אותה מובילה ראשת מגמה ריקי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות