fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בונים את העתיד של העיר

חברי הנהלת עיריית עפולה השתתפו בסדנה מקצועית בהנחיית חברת תכנון אסטרטגי שהתמקדה בשאלה "כיצד יראה עתידה של העיר עפולה"
כיצד יראה עתידה של העיר עפולה (צילום: דוברות עיריית עפולה)
כיצד יראה עתידה של העיר עפולה (צילום: דוברות עיריית עפולה)

עם פתיחת המשק בהתאם להנחיות עבור תושבים האוחזים בדרכון הירוק, חוזרת עיריית עפולה לשגרת עבודה הכוללת גם המשך תהליך תכנון אסטרטגי עתידי לעיר לצד ניהול שוטף ויומיומי של תחומי העשייה העירוניים, שבתוכם ניהול משבר הקורונה, עיר חכמה ומתקדמת מחויבת בחשיבה לטווח הארוך ובקידום מנועי הצמיחה של העיר.

בהתאם לכך, בשבוע שעבר השתתפה השדרה הניהולית של העירייה בסדנה מקצועית, שנערכה בקפסולות, בה שירטטו את עתידה של העיר.

במהלך הסדנה נחשפו חברי ההנהלה למתודולוגיות חדשניות כגון תכנון, תכניות עבודה, ניהול פרוייקטים, קבלת החלטות מבוססות נתונים, יצירת שיתופי פעולה, למידה מסיפורי הצלחה ושיפור מעקב ובקרה.

"בעפולה פגשתי ראש עיר, מנכ"ל וצוות הנהלה מיוחד שהחליט להפסיק לעסוק רק 'בכאן ובעכשיו'"

בסדנה אותה יזם אגף "תיאום, בקרה וחדשנות" בהנהלת שרית דהן נידונו היבטים אסטרטגיים, כלכליים, תכנוניים וחברתיים לצורך בניית העתיד מוצלח לעיר והפיכתה למצטיינת ומובילה באזור הצפון וברמה הארצית. את הסדנה הוביל רון צור מנכ"ל ומייסד של קבוצה המלווה מקבלי החלטות בכירים בצמתי ההשפעה המשמעותיים ביותר של התכנון האסטרטגי, הכלכלי והחברתי בישראל.

לאחר המפגש עם הנהלת העירייה כתב צור "בעפולה פגשתי ראש עיר, מנכ"ל וצוות הנהלה מיוחד שהחליט להפסיק לעסוק רק 'בכאן ובעכשיו' אלא גם בזיהוי מנועי הצמיחה במטרה לשרטט את האופק של העיר עפולה, כמרכז הכלכלי והחברתי של המרחב הצפוני"

 

לחדשות נוספות בידיעון עפולה וידיעות הגליל לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות