fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בבית הספר עתיד פסגות במגדל העמק התקיים טקס נטיעת עץ לזכרו של סמ"ר שלו ברנס ז"ל, שנפל בעזה.

צילום: יח״צ עתיד

בבית הספר עתיד פסגות במגדל העמק התקיים טקס נטיעת עץ לזכרו של סמ"ר שלו ברנס ז"ל, שנפל בעזה. זה המקום לציין כי תלמידים מ-20 בתי ספר של רשת החינוך עתיד נטעו לרגל ט"ו בשבט מאות עצים לזכרם של קורבנות השבעה באוקטובר וחללי צה"ל האמיצים שחירפו נפשם בקרבות בעזה. התלמידים מביה"ס – יהודים, ערבים ודרוזים, התאחדו לנטיעות משותפות של העצים, שנתרמו על ידי קרן קיימת לישראל גם בסימן חיבור בין בני אדם וחיבור לסביבה.

סמל שלו ברנס ז"ל ממושב כפר ברוך, בן 20, לוחם בגדוד 13 מחטיבת גולני נהרג במהלך הלחימה בעוטף עזה. שלו הוא בנם הבכור של אווה ואבשלום שגדל בכפר ברוך. הוא התחנך בבית הספר ויצו נהלל ולאחר לימודיו התגייס לשירות קרבי כלוחם בגדוד 13 בגולני. שלו המשיך את דרכו ומורשתו של אביו ששירת באותו פלוגה וגדוד בגולני.

מנכ"ל רשת החינוך עתיד, יוסי ממו: "בצומת הדרכים של ט"ו בשבט השנה נשזרים כאב וזיכרון הנרצחים: אזרחים ואזרחיות יהודים, ערבים ועובדים זרים, שנרצחו כולם באכזריות וזיכרון הלוחמים והלוחמות שנהרגו בקרבות מאותו יום בהגנה על המדינה ותושביה. אנו, ברשת החינוך, מבקשים לנצל את מסורת ט"ו בשבט כדי להמשיך ולטעת עצים ולהחיות את הטבע שמעניק לנו מטובו ומיופיו ולטעת תקווה של חיים, התחדשות ומשמעות, וכזיכרון לנרצחים וההרוגים ולאחד בנטיעה זו את כלל קהילות הרשת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות