fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבל כבד בענף המלונאות והתיירות: אהרון אמסלם הלך לעולמו

ענף המלונאות והתיירות מרכין את ראשו הערב (שבת) על פטירתו של אהרון אמסלם, מחלוצי ענף התיירות בישראל זוכה פרס מפעל חיים של איגוד המלונאות והתיירנות בישראל ויקיר העיר טבריה.
מחלוצי ענף התיירות בישראל, אהרון אמסלם הלך לעולמו | צילום: ליאור פוזניאק

אהרון אמסלם, מחלוצי ענף התיירות בישראל, הלך לעולמו הערב (שבת) בגיל 92 במותו.

אמסלם זוכה פרס מפעל חיים של איגוד המלונאות והתיירנות בישראל ויקיר העיר טבריה. הוא פעל רבות לעידוד התיירות הנכנסת בישראל בכלל ובטבריה בפרט, הוא הקדיש את חייו לפיתוח ולהצמחת התיירות בעיר טבריה וכפעיל חברתית, כל פועלו הוקדש להאדרת שמה של העיר.

לצד הפעלת בתי מלון ועסקים רבים המייצרים פרנסה רבה למשפחות רבות באזור, הוא קידם את פיתוח התיירות הנכנסת לרבות תיירות צליינים. בנוסף, כחלק מחתירתו התמידית למצוינות, תרם רבות מזמנו והונו בפיתוח ענפי הספורט בעיר טבריה.

קודם לעסקי התיירות, אמסלם עסק בתעשיית הברזל והחקלאות ובשניהם הוא התנסה בהצלחה רבה ביצוא למדינות שונות בחו"ל. אהרון אמסלם היה ידוע כמלח הארץ, איש אשכולות, יחיד במינו, אדיב, אציל נפש, עניו ואוהב בריות.

אמסלם, הותיר אחריו שושלת מפוארת, את אשתו שתיבדל לחיים ארוכות שרה, ילדיו- יעקב, אליעזר, חנה וורד, נכדים ונינים- מורשת מפוארת שתהווה גאווה לדורי דורות.

1931-2023 ברוך דיין אמת! ת.נ.צ.ב.ה

הלוויה תתקיים הערב, מוצ"ש בשעה 21:45 בבית העלמין הזורעים בטבריה.

המשפחה תשב שבעה החל מיום א' בבית המנוח, רחוב תלתן 1, טבריה.

מחלוצי ענף התיירות בישראל, אהרון אמסלם הלך לעולמו | צילום: ליאור פוזניאק

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות