fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית אתא מואשם בשוד בנק

דניאל יולזרי, בן 24 מקרית אתא, מואשם כי שדד לפני כשבועיים את סניף בנק אגוד בקרית ביאליק באמצעות אקדח צעצוע , כשהוא לבוש מדי צבא
החשוד בניסיון הרצח מאבטח ברכבת | צילום: פנתרמדיה
החשוד בניסיון הרצח מאבטח ברכבת | צילום: פנתרמדיה

בבית המשפט המחוזי בחיפה נפתח משפטו של דניאל יולזרי, 24, מקרית אתא, המואשם כי שדד את סניף בנק אגוד בקרית ביאליק באמצעות אקדח צעצוע ומדי צבא.

מכתב האישום שהוגש עולה, כי יולזרי הגיע לפני כשבועיים על אופניים חשמליים לסניף בנק אגוד בשדרות ירושלים בקרית ביאליק. הוא היה לבוש במדי צבא, הסווה את פניו והחזיק ברשותו אקדח צעצוע. בכתב האישום נטען כי הוא ניגש לכספרית והודיע לה שיש ברשותו אקדח. הוא מסר לה את הפתק עליו כתוב:  "זה שוד! כסף! אני מצטער", והורה לה לשים כסף בשק. הכספרית הכניסה לשק 2990 שקלים, ויולזרי נמלט מהמקום על אופניו. לאחר מכן, בקרבת מקום, הוא החליף את בגדיו ונעליו בניסיון למנוע את גילויו.

למזלו הרע, הוא נעצר כחצי שעה לאחר השוד, ובחיפוש שנעשה בכליו נמצאו הבגדים, אקדח הצעצוע והכסף ששדד. בדיון ציינה נציגת התביעה, כי ברשותה צילומים של מצלמות האבטחה של הבנק עם תיעוד השוד וכי הנאשם הודה בביצוע השוד וגם שיחזר אותו עם חוקרי המשטרה.

סנגוריו, עו"ד תמי אולמן, עו"ד שאדי סרוג'י ועו"ד שחף אולמן, ביקשו מבית המשפט לדחות את הדיון על מנת ללמוד את חומר החקירה, ואמרו: "הוא מבין את גודל הטעות ומכה על חטא". הסנגורים ציינו, כי מדובר במי שהיה חייל מצטיין שמתחרט על הטעות שעשה לאחר שמשפחתו נקלעה למצוקה. בית המשפט נעתר לבקשה לקבלת תסקיר מבחן לנאשם ולאחריו יוחלט לגבי שחרורו לחלופת מעצר. (דורון גולן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות