fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: סוכנת סמויה במבצע נגד מכירת אלכוהול

המשטרה הפעילה באזור הקריות סוכנת סמויה בת 17, שתועדה בעת שמכרו לה אלכוהול על אף היותה קטינה
אלכוהול לקטינים. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

בלשי היחידה המרכזית ב"מחלק נוער חשיפה" הפעילו סוכנת סמויה כבת 17 באזור הקריות, אשר  תועדה בעת שבצעה מספר רכישות של אלכוהול בבתי עסק מקומיים, על אף החזות הצעירה וגילה הקטין ומבלי שנדרשה להציג תעודה מזהה כנדרש בחוק.

פעילות זו נעשתה במסגרת אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל נגד תופעות פשיעה בקרב בני נוער, באופן סמוי וגלוי, במטרה לחשוף ולמנוע עבירות המסכנות את ביטחונם. זאת לצד מיצוי הדין עם מבצעי העבירה, לרבות בתחום האלכוהול, האלימות והסמים.

הסוכנת הסמויה נכנסה לחמישה בתי עסק ושלושה מהם מכרו לה אלכוהול בניגוד לחוק. לאחר ביצוע העבירה על ידי בתי העסק, שתועדה באופן סמוי על ידי שוטר שאבטח את הקטינה בעת שמכרו לה אלכוהול במספר הזדמנויות שונות, נכנסו השוטרים עם צו חיפוש, החרימו את מכשיר התיעוד של בתי העסק וזימנו את הבעלים לחקירה לצד שימוע שייערך בהמשך לבחינת צעדים מנהליים בתחום רישוי העסקים.

במשטרת מחוז חוף מדגישים כי פעילות זו למען בטחון הנוער, תימשך בכל מרכזי הבילוי ובתי העסק השונים המוכרים אלכוהול למען ביטחונם, בדגש על אכיפה ממוקדת בסופי שבוע.  משטרת מחוז חוף הדגישה כי המסר לכל בעלי הפאבים והפיצוציות חד וברור: מי שימכור אלכוהול לקטינים יעמוד לדין במישור הפלילי ובית העסק ייסגר בהתאם לסמכויות הרישוי הנמצאות בידי המשטרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות