fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אזרחות הכבוד של ביאליק הוענקה לנשיא המדינה

בטקס חגיגי, לציון 85 שנים לעיר, קיבלו תעודות הוקרה שבעה מבני העיר, פורצי דרך בתחומם
אלי דוקורסקי מעניק את אזרחות הכבוד של העיר לנשיא המדינה ראובן ריבלין | צילום: דוברות העירייה
אלי דוקורסקי מעניק את אזרחות הכבוד של העיר לנשיא המדינה ראובן ריבלין | צילום: דוברות העירייה

לרגל 85 שנה להיווסדה של קרית ביאליק, הוענקה, היום, חמישי, באירוע חגיגי אזרחות הכבוד של העיר לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין. כמו כן הוענקו תעודות הוקרה לבנות ובני קרית ביאליק פורצי דרך בתחומם. הוועדה המיוחדת שמינה ראש העירייה אלי דוקורסקי, בראשות מנכ"ל העירייה ליאור טרגן, בחרה שבעה מבני העיר שהצליחו להוות חוד החנית בתחומם: הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי בתחום צבא וביטחון; סגן נשיא הטכניון פרופ' אלון וולף בתחום מדע וחקר; העיתונאית אסתי פרז בן עמי בתחום התקשורת; שחקן ומאמן הכדורסל גיא גודס בתחום הספורט; מ"מ סגן נשיא בתי המשפט השלום חיפה-קריות השופט ערן נווה בתחום משפט וצדק ומייסד ומנכ"ל חברת פלייטיקה רוברט אנטוקול בתחום פיתוח טכנולוגיות.

דוקורסקי שהעניק את תעודת ההוקרה לנשיא המדינה אמר בדברי ברכתו: "אנו גאים ושמחים להעניק אזרחות כבוד לאזרח מספר אחד של מדינת ישראל, מר ראובן (רובי) ריבלין, שותף לדרך וחבר אמיתי, אדם שכבש את לב העם ואמון הציבור, שהעניק משמעות מיוחדת למוסד הנשיאות, פתח את שעריו בפני אזרחי ישראל בצניעות ובהדר. איש של חיבורים, שפועל לאיחוי הקרעים בעם, אישיות ממלכתית, נלחם נגד אפליה וגזענות וקורא לטיהור השיח הציבורי. אתה המצפן והמצפון שלנו".

נשיא המדינה ריבלין התייחס בפתיחת דבריו לפיגוע הדריסה שאירע הלילה בירושלים והפיגוע בהר הבית שעליו התבשר בעת שהגיע לטקס: "תפילותינו נתונות לרפואת הפצועים. לא נאפשר לטרור הארור להרים את ראשו ונאבק בו ללא כל פשרה". הנשיא ריבלין הודה על קבלת התואר: "אני שמח לקבל את תואר הכבוד של העיר קריית ביאליק. גם נכדיי יודעים שבביתי ישנה כורסת ביאליק, זו הכורסה שביאליק ישב עליה כאשר הגיע לבקר את אבי ואת אמי".

בהמשך הטקס הוענקו תעודות הוקרה לפורצי דרך, בני ובנות העיר. ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי: "במהלך שנות קיומה של קרית ביאליק יצאו משורותיה אנשים מהטובים והמובילים במדינה שכבשו פסגות בכל תחומי העשייה והחברה בישראל. לוועדת פורצי הדרך שמונתה היה קושי רב לבצע את הבחירה: רבים הם בני ובנות העיר שמובילים את המדינה להישגים. אני מבקש, בשם תושבי קרית ביאליק, להביע הוקרה והערכה. נבחרתם בשל  הצטיינותכם ותרומתכם האדירה. אנו גאים בהצלחותיכם, אתם מודל לחיקוי ומקור השראה לרבים ובוודאי לבנות ובני הנוער הנפלאים שלנו. אין לי ספק, כי בנסיקתכם לצמרות שכבשתם, שמורה אצלכם תמיד פינה חמה ונסתרת לעירכם קרית ביאליק".

באירוע השתתפו, ראשי רשויות שכנות, חברי מועצת העיר קרית ביאליק לדורותיהם, מתנדבים, מנהלי בתי הספר, תלמידי כיתת "נחשון" ובני המשפחות של פורצי הדרך.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות