fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוזמה מרגשת של תושבים בשבי ציון: מסרים מחזקים, מוזיקה וריקודים בפתח הבתים

יונה פליישר, מוותיקות היישוב, הגתה רעיון, והתושבים נרתמו בשמחה: הם תלו שלטים עם מסרים מחזקים, רכב צבעוני השמיע מוזיקה שמחה ואפילו זקני היישוב יצאו לפתח בתיהם ורקדו
מוזיקה שמחה. יוזמה מרגשת של תושבים בשבי ציון | צילום: עדן פליישר
מוזיקה שמחה. יוזמה מרגשת של תושבים בשבי ציון | צילום: עדן פליישר

יוזמה מרגשת של תושבים בשבי ציון. במטרה לשמח את אנשי היישוב ולהתאחד, הם תלו אתמול, שישי, שלטים מחוץ לבתיהם, ובהם נכתב, בין השאר: "נעבור את זה ביחד", "שבת אחים ואחיות", "המון בריאות", "הכל יהיה בסדר" ו"חג שמח". את היוזמה המבורכת הגתה יונה פליישר, תושבת ותיקה בשבי ציון.

יוזמת הרעיון. יונה פליישר | צילום: עדן פליישר
יוזמת הרעיון. יונה פליישר | צילום: עדן פליישר

 

יונה פליישר, איך עלה במוחך הרעיון המדהים הזה?
"ישבתי בבית וחשבתי איך אפשר לשמח את תושבי שבי ציון ומה יתאים לנו ולאופי שלנו, כך שיצליח לאחד אותנו מחדש. הצורך בחיבוק ובקרבה בולט בקרב התושבים.

"כבר מספר שבועות שכולם מתכתבים בווטסאפ הקבוצתי של היישוב ומרגישים רחוקים מהמשפחות שלהם ומהקרובים להם. ילדים מהיישוב לא יכולים לשחק ביחד, והמבוגרים מסוגרים בבתיהם.

שיהיה פה חג שמח | צילום: עדן פליישר
שיהיה פה חג שמח | צילום: עדן פליישר

 

"חשבתי איך אפשר להוציא את כולם החוצה, תוך הקפדה על כללי משרד הבריאות מבחינת שמירת המרחק. הפצנו בקבוצות הווטסאפ שנשמח אם כל תושב יכין שלט ויכתוב עליו משהו טוב. ההיענות הייתה מיידית.

"יום למחרת כל היישוב כבר היה מוצף בשלטים צבעוניים ויפים. הזמנו רכב צבעוני שיעבור ביישוב, ינגן מוזיקה רועשת ויעשה לנו שמח. הזמנו גם צלם מקצועי שיצלם את המשפחות והשלטים.

יוזמה מרגשת | צילום: עדן פליישר
יוזמה מרגשת | צילום: עדן פליישר

 

"זה היה כל כך מרגש, הרגע הזה שכולם יצאו למרפסות ורקדו עם הילדים שלהם והחזיקו שלטים. ריגשו אותנו במיוחד המבוגרים, שיצאו מהבתים לפתח ביתם ופשוט החלו לרקוד. זה היה כמו חיבוק משותף, מרגש עד דמעות".

היה שמח בשבי ציון. צפו בסרטון:

 

רוצים לקרוא עוד חדשות מעניינות מהגליל המערבי? כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות