fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקורונה: המשטרה תאכוף ותוודא הימצאות בבידוד

נתונים אודות השבים ארצה מחו"ל יימצאו במערכות המידע המשטרתיות. הוקמו צוותי משימה ייעודיים, המורכבים משוטרים ופקחים של משרד הבריאות, כדי למנוע הפרות בידוד
ניידת משטרה | צילום דוברות המשטרה
ניידת משטרה | צילום דוברות המשטרה

החל מהערב: המשטרה תאכוף ותוודא הימצאות בבידוד.

נגיף הקורונה: בעקבות הוראת השעה שניתנה אמש, ראשון, המורה לכל אזרח ששב מחו"ל להימצא בבידוד למשך 14 ימים מרגע הגיעו ארצה, תפעל משטרת ישראל לאכיפה מוגברת כדי לוודא הימצאותם של השבים מחו"ל בבידוד כנדרש.

החל מהערב, שלישי, נתונים אודות השבים ארצה מחו"ל יימצאו במערכות המידע המשטרתיות, על מנת לאפשר לשוטרים לוודא הימצאות בבידוד כמתחייב. תופעל אכיפה מוגברת.

בנוסף, משטרת ישראל ומשרד הבריאות הקימו צוותי משימה ייעודיים, המורכבים משוטרים ופקחים של משרד הבריאות כדי למנוע את הפרות הבידוד, במטרה למנוע את התפשטות הנגיף.

חשוב להדגיש שהרוב המכריע של מחויבי הבידוד נשמע להוראות ומגלה אחריות אזרחית.

מהמשטרה נמסר באשר להחלטה על אכיפה מוגברת: "אנו פונים לציבור האזרחים ומבקשים להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות בנושא, שכן התעלמות מהן משבשת את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

"אנו קוראים לכלל הציבור, לנהוג באיפוק ובאחריות. חל איסור מוחלט על הפצה ושרשור הודעות פייק ניוז. הודעות רשמיות מופצות רק על ידי הגורמים המוסמכים לכך ובאתר משרד הבריאות.

לידיעת השבים מחו"ל: לא תותר נסיעה ברכבת

הבוקר החמיר משרד הבריאות גם את ההנחיות הקשורות בנסיעה ברכבת.

החל ממחר, בשעה 08:00, לא תתאפשר נסיעה ברכבת לשבים מחו"ל מתחנת נתב"ג.

כניסה לרכבת תותר לעובדי נמל התעופה וצוותי אוויר בהזדהות עם כרטיס עובד וכן לנוסעים שנחתו מטיסות פנים בהצגת כרטיס טיסה בצירוף תעודה מזהה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות