fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החולה השישי בקורונה ביקר במחסני זול ספורט בקרית חיים

החולה השישי בנגיף, תושב כברי, ביקר בשבת שעברה במחסני זול ספורט בקרית חיים. משרד הבריאות הורה לרמב"ם להיערך לוגיסטית לקליטת חולים
מערך בדיקות הקורונה מתרחב
מערך בדיקות הקורונה מתרחב | צילום: shutterstock

חולה בנגיף הקורונה, תושב קיבוץ כברי, ביקר בשבת שעברה, 22 בחודש גם במחסני זול ספורט בקרית חיים.

ממשרד הבריאות נמסר, כי החקירה האפידימיולוגית בדבר חולה בנגיף הקורונה, נוסע מספר 6 מאיטליה הסתיימה. להלן המקומות והשעות בהן היה החולה:

1.טיסה מספר Az810 יצאה מאיטליה בתאריך 21.2 ונחתה בישראל ב22.2 בשעה 03:00.

2. סניף ארומה ישראל בתחנת דלק פז על כביש החוף – בית הפנקייק – בשעה 06:30 למשך 30 דקות.

3 יום שבת 22.2, בין השעות 11:00 ל-13:00 – חנות למוצרי חשמל סעיד מלחם באבו סנאן ומחסני זול ספורט בקרית חיים.

4.ביום א׳ 23.2 חומוס פרלמנט ובתחנת פז בנהריה בין השעות 11:30-12:00

עוד נמסר ממשרד הבריאות, כי כל מי שהיה בטיסה, שבה היה החולה בנגיף הקורונה, וכן בזמן ובמקומות שצוינו לעיל למשך 15 דק׳ או יותר – עליו להיכנס באופן מיידי לבידוד בית למשך 14 יום ולדווח על כך באתר משרד הבריאות או במוקד משרד הבריאות בטל': 5400*.

אם במהלך הבידוד מופיעים סימפטומים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 של מד״א על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.

הודעת מחסני זול ספורט בקרית חיים

ממחסני זול ספורט נמסר: "לקוחות יקרים, בהתאם למידע שהתפרסם כי חולה הקורונה שהה אצלנו בחנות ביום שבת, 22 בחודש, בין השעות 11:00-13:00, אנו לוקחים אחריות ופועלים בהתאם להנחיות.

"יצרנו קשר עם מד"א והגורמים הרלוונטיים, אשר מאשרים את פתיחת החנות מחר.
"כל העובדים, ששהו בחנות באותו הזמן ביום שבת לא עובדים עד הודעה חדשה, יחזרו לעבוד רק בהתאם להנחיות. תודה על שיתוף הפעולה, נשמח לראותכם".

ברמב"ם נערכים לקליטת חולים בנגיף הקורונה

במקביל נודע, כי משרד הבריאות הנחה את בית החולים רמב"ם להיערך לוגיסטית לקליטת חולי קורונה.

מבית החולים רמב"ם נמסר: "בבית החולים טרם אושפז חולה מאומת בקורונה. יחד עם זאת, משרד הבריאות הנחה את הנהלת רמב"ם להתכונן לוגיסטית לקליטת חולי קורונה, במסגרת ההיערכות למצב שבו יידרש תגבור של הטיפול בחולי קורונה  ע"י מרכזים נוספים בדרום ובצפון.

"משרד הבריאות מלווה את ההכנות ברמב"ם ליצירת מחלקת אשפוז חדשה ונפרדת שתמוקם בקומה נפרדת ומבודדת בבניין מאייר, עם כניסה נפרדת מהכניסות הראשיות של בית החולים.

"ההכנות כוללות יצירת מערך של כוח אדם ייעודי ונפרד למחלקה זו וכן הכנת תשתית שתבטיח בידוד בטוח ומקיף, על פי הדרישות המחמירות שקבע משרד הבריאות".

מנהל רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל: "רמב"ם התמודד בשנים האחרונות מספר פעמים בהצלחה עם אתגרים לא פשוטים בזכות צוותים מיומנים ומקצועיים. אין ספק שגם אתגר של מתן שירות רפואי לציבור החולים הישראלים במחלת הקורונה ייעשה באותה רמת המסירות והמקצועיות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות