fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חופשה זוגית מרעננת בתל אביב

רשת מלונות אטלס מזמינה אתכם להתאוורר בחופשה זוגית קצרה בתל אביב, במהלכה תוכלו לקחת נשימה ולהירגע מהמתחים הנלווים לתקופה הלא קלה שאנו חווים. 
מלונות בתל אביב מרשת אטלס | צילום: מלונות אטלס

הכנו לכם מגוון הצעות לבילוי בעיר התוססת:

בתי קפה ומסעדות

בבית הקפה המרהיב של מלון בקסטייג' מרשת מלונות אטלס, שחזר לפעילות מלאה, מוגשת ארוחת בוקר – בראנץ' מלהיבה. ברחבי העיר תוכלו לבחור מבין שלל מסעדות ובתי קפה מעולים ובהם: קפה הבימה- דוכן הממוקם בשדרות בני ציון ששווה לעצור בו לכריכים, מאפים טריים ומיץ טבעי שנסחט במקום, פיצה לילה המשובחת בשוק לוינסקי שהתפריט שלה מורכב מפיצות ייחודיות עם תוספות מעניינות ובוטרגה – מסעדת פועלים עם מבחר מנות ביתיות מסורתיות מהמטבח הטורקי, פרסי, עירקי וטריפוליטאי.

מלונות בתל אביב מרשת אטלס | צילום: מלונות אטלס

שופינג ללא הפסקה

בתל אביב אפשר למצוא מגוון פריטים ייחודיים כולל: בגדי מעצבים, אקססוריז  טרנדיים, הום סטיילינג ועוד. החנות היפנית היבינו היא אוצר לחובבי העיצוב עם מגוון פריטים נדירים לבית, יולטה היא חנות יפיפייה עם מבחר נדיר של כלי כתיבה, מחברות ויומנים ובדיזנגוף סנטר יש היצע של חנויות מיוחדות. מלונות בתל אביב מרשת אטלס כמו מלון סנטר שיק בלב העיר, מלון פבריק בנחלת בנימין ומלון 65 ברוטשילד, ממוקמים בקרבת אתרי שופינג מרכזיים.

צילום: מירב-בן-לולו

שווקים צבעוניים

בעיר  למבקרים חוויה מעוררת חושים: בשוק האיכרים המקורה בנמל תל אביב ניתן לבלות שעות בין דוכנים עמוסים בפירות וירקות, להצטייד ביינות וגבינות ולטעום מאכלים יוצאי דופן כמו כנאפה בבייגל והכריך המפורסם של שרי אנסקי. בשוק לוינסקי מומלץ לבקר בחבשוש, חנות תבלינים שקיימת כבר 90 שנה עם מבחר עצום של תבלינים אותם טוחנים במקום ולשבת בבית קפה לוינסקי 41, בו תוכלו ללגום גזוז מרענן וליהנות מהאווירה השכונתית. בשוק הכרמל, לאחר סיור בין מגוון דוכני הבגדים ומוצרי המזון הטריים, כדאי לעצור ללאנץ' טעים באחת מהמסעדות המעולות ולקנח בכוס קפה משובח ואותנטי בקפה בשוק.

עושר תרבותי

ומה עם קצת תרבות לנשמה? מומלץ להזמין מראש כרטיסים להצגות בקאמרי ובהבימה, למופעים וקונצרטים של אמנים מובילים ולתערוכות במוזיאונים וגלריות.

רוגע ושלווה בים ובפארק

רוצים לנוח קצת מכל האקשן של העיר? מומלץ להזמין מלון ליד הים מרשת אטלס: שלום & ריקליס, מלודי, בוטיק סנטר שיק או מלון ים. לאורך רצועת החוף המטופחת תוכלו להירגע מול המרחבים הכחולים, לצאת להליכה או ריצה בטיילת ולהמשיך לאחד מבתי הקפה או המסעדות בסביבה. כדאי גם לבקר בריאה הירוקה של העיר – פארק הירקון וליהנות מרכיבה על אופניים, שייט בירקון ופיקניק.

מלונות בתל אביב מרשת אטלס | צילום: מלונות אטלס

בילוי ביפו העתיקה

יפו הרומנטית מציעה לזוגות שפע של בילויים במסעדות משובחות, בתי קפה, גלריות ואתרי חובה כמו נמל יפו ושוק הפשפשים. כל הטוב הזה נמצא במרחק נגיעה ממלון מרקט האוס, הסמוך לכיכר השעון ומלון הלופט ביפו, הממוקם בלב שוק הפשפשים.

  חופשה זוגית בתל אביב מלונות אטלס

בתקופה מאתגרת זו, מלונות אטלס בתל אביב ערוכים להעניק לכם חופשה זוגית מפנקת, שלווה ומחזקת. במלונות הבוטיק המעוצבים שלנו תיהנו משהייה בחדרים מהודרים, טיפולים מרגיעים במתחם ספא מרווח, ארוחות בוקר מעולות וקרבה למגוון מקומות הבילוי בעיר.

נשמח לראותכם!

מאחלים לכולנו ימים שקטים יותר

היכנסו להזמנת יום כיף במלון בתל אביב או לפירוט מבצעים במלון בתל אביב להזמנת לינה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות