fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך יודעים האם המדרסים של פרו-פיט מתאימים לי?

אם אתם מתמודדים עם בעיות בברכיים, קרסוליים, כף הרגל, גב תחתון או יש לכם פציעות מרגל סכרתית, כאב כרוני, או אם אתם ספורטאים שרוצים ספיגת זעזועים טובה ולשמור את בריאות כף הרגל: פרו-פיט מדרסים - הוא הפתרון עבורכם! לכל הפרטים בכתבה.
פרו-פיט מדרסים

חברת פרו-פיט פועלת מעל ל-14 שנים בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים, בתי אבות, קבוצות ספורט ואנשים פרטיים. החברה מתמחת בתהליכי אבחון, התאמה וייצור של מדרסים אורטופדיים ייחודיים, תוך שימוש בטכניקות וטכנולוגיות מתקדמות.

המדרסים המיוחדים של פרו-פיט נעשים בהתאמה אישית לרגל שלך בשיטת התאמה ייחודית והמדויקת ביותר בעולם, המדרסים שלנו מיועדים לכל מטרה כגון הליכה, ריצה, עבודה פיזית, ספורט ועוד. הם משתלבים בצורה נוחה ברוב סוגי הנעליים.

פרו- פיט: "מטרתנו היא לעזור לכמה שיותר אנשים ללכת בריא, נכון ויציב יותר על מנת לטפל ולמנוע בעיות אורתופדיות ולשפר את איכות החיים."

אז איך יודעים האם המדרסים של פרו-פיט מתאימים לכם?

אם אתם ספורטאים או אתלטים שרוצים ספיגת זעזועים טובה ולשמר את בריאות כף הרגל.

אם אתם מתמודדים עם בעיות פתולוגיות בכף הרגל, כגון דורבן, קשת רחבה, פלטפוס ופציעות מרגל סכרתית או רוצים לטפל במנח כף רגל לא תקין, קריסות כף הרגל וכדומה.

בין אם מדובר בהטרדה חדשה או כאב כרוני, בין אם ניסיתם בעבר מדרסים או כל טיפול אחר ושום דבר לא עזר או שאנחנו התחנה הראשונה שלכם,
התשובה היא חד משמעית: פרו-פיט הוא הפתרון עבורכם!

לקביעת בדיקה ואבחון בחינם השאירו פרטים: 

איך מתבצע תהליך האבחון וההתאמה של המדרסים?

פרו- פיט: "המדרסים המיוחדים של פרו-פיט נעשים בהתאמה אישית לרגל שלך בשיטת התאמה ייחודית והמדויקת ביותר בעולם. המדרס שלנו תומך, מחזק ומשמר את כף הרגל בהתאם למצב וכפי שנדרש בכדי להקל על עייפות או כאב של כף הרגל ולשפר את חיי היום יום שלך.

איך נתאים לך את המדרסים? מגיעים לאבחון בקליניקה שלנו ועולים על מכשיר מיוחד שמראה את פיזור משקל הגוף בכפות הרגליים, לפי התוצאות אנו מייצרים ומתאימים לך מדרסים מיוחדים המותאמים ספציפית לרגל שלך.

המדרסים המותאמים יפזרו את משקל הגוף בצורה נכונה ומאוזנת ובכך יטפלו בכאבים שונים וביציבה של הגוף.

ועכשיו בפרו-פיט: הטבה של 50% הנחה תינתן למפונים מהצפון והדרום בהצגת ת.ז

לקביעת בדיקה ואבחון בחינם השאירו פרטים: 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות