fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת חנויות בוטיק חדשה מבטיחה להביא לכם שוקולד וממתקים מכל העולם

חברת ״טסה - הבית של הממתקים״ פותחת רשת חנויות בוטיק חווייתיות של בייקרי, בית קפה, שוקולדים וממתקים, מהמותגים המובילים בעולם בהשקעה ראשונית של 1.5 מיליון ש"ח. המנכ"ל עידן טסה: "אנחנו מייבאים מוצרים מיוחדים מכל העולם, שאין כיום בארץ". בכוונת הרשת להתפרס לערים נוספות
מתוקים מכל העולם. חנות טסה צילום: אסף לוי

חברת ״טסה – הבית של ממתקים״, המתמחה בייבוא ושיווק שוקולדים וממתקים של המותגים המובילים בעולם, פותחת בימים אלה רשת חנויות בוטיק חווייתיות, תחת השם: + TASA, שיפתחו בהשקעה הנאמדת בכ–1.5 מיליון ש"ח.

שתי חנויות הדגל החדשות ממוקמות בתל אביב: ברחוב לוינסקי 31 ובאבן גבירול 54. החנויות מעוצבות בקונספט ייחודי וראשון מסוגו בישראל כחנויות בוטיק חדשניות המשלבות בתוכן בייקרי ובית קפה. החנויות משתרעות על שטח ממוצע של 40-100 מ"ר, ממוקמות ברחוב, מעוצבות ומושקעות, ומציעות לצרכן הישראלי מאפים ומשקאות מיוחדים, מגוון עשיר וצבעוני של שוקולדים, חטיפים וממתקים של מותגים בינלאומיים המובילים והאיכותיים בעולם.

מדובר במוצרים ייחודיים, וגרסאות מיוחדות של שוקולדים, חטיפים וממתקים, שלא ניתן להשיג ברשתות מזון או חנויות אחרות, כמו: לדוגמא: אוראו בטעמים מיוחדים מדרום קוריאה, לייס בטעם כמהין ואבוקדו, משקאות קרים מיפן ועוד. בנוסף, בחנויות תוכלו למצוא את ״טסה פייב״: 5 מוצרים במחירי מבצע טובים ונוחים המשתנים כל יום ראשון.

כמו כן, הרשת החדשה משלבת בייקרי המציע מאפים ומשקאות ייחודיים ובלעדיים לרשת, כמו: מגוון עשיר של דונאטסים במילויים שונים. עוגות קוקי פאי בצק עוגיות אמריקאית עם שוקולד צ'יפס במילויים שונים. העוגה מורכבת מתחתית, דפנות וכיסוי של בצק עוגיות עם מילוי משתנה וממתקים שונים כמו סניקרס, אוראו, לוטוס, סניקרס ועוד. את הקוקי פאי מכינה קונדיטורית במיוחד עבור הרשת. בנוסף, הבייקרי מציע: בלנדי – משקה אייס מבוסס חלב עם קצפת עשירה בטעמים שונים שחלקם מבוססים על המותגים הכי אהובים (בלנדי עוגת גבינה ותותים, בלנדי נוצ׳יטלה, בלנדי הוקוס לוטוס ועוד). בנוסף, קיימת אופציה לבלנדי וקוקי פאי עבור הקהל הטבעוני.

לצד החנות ממוקם בית קפה עם פינות ישיבה המיועדת למי שרוצה לאכול ולשתות במקום.

עידן טסה, מנכ"ל הרשת: "מדובר ברשת קמעונאית אחרת, אשר לא קיימת בישראל, המהווה בשורה לצרכן הישראלי. הרשת החדשה מייבאת את הממתקים המיוחדים מכל העולם. מהרגע שנכנסים לסניפים מרגישים בחו״ל ובהחלט מדובר בחגיגה קולינרית המציעה שפע של שוקולדים, ממתקים וחטיפים של המותגים הבינלאומיים המובילים".

אור בן-ימין, סמנכ״ל השיווק: "הייחודיות של הרשת היא השילוב של בית הקפה במקום והבייקרי המציעים תפריט עשיר של משקאות בלנדי, קוקי פאי, דואנטסים, מאפינס ומאפים מתוקים. החלטנו לפתוח את שני סניפי הדגל הראשונים בתל-אביב, כמודל להתרחבות בערים נוספות בישראל".

חברת טסה ממתקים, נמצאת בבעלות משפחת טסה, ונחשבת לאחת החברות הגדולות בישראל לייבוא ושיווק שוקולדים וממתקים. לחברה 7 חנויות למכירה סיטונאים ויחידים. הן משתרעות על שטח של בין 200-ל 400 מ"ר וכוללת 7 סניפים, ובהם ממתקים ומתוקים מכל הסוגים, כולל מותגי שוקולד וחטיפים, ממתקים ממותגים, ועוד, במכירה ליחידים ובסיטונאות.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות