fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוכן סמוי של המשטרה הפליל 35 חשודים בסחר והחזקת סמים ונשק | וידאו

הותר לפרסום: סוכן סמוי שהפעילה היחידה המרכזית של מחוז חוף הביא להפללה של 35 חשודים שפעלו ברחבי הארץ בחשד לסחר והחזקת סמים ונשק. במהלך ההפעלה נתפסו סמים מסוכנים וכלי נשק בשווי מיליוני שקלים. מאות שוטרים, לוחמי מג"ב ויחידות מיוחדות פועלים משעות הבוקר המוקדמות בפעילות מעצרים רחבת היקף וחוצת מחוזות, ואמש ביקשה המשטרה את הארכת מעצרם של החשודים בבית המשפט | צפו בוידאו בהמשך הכתבה...
סוכן סמוי של המשטרה הפליל 35 חשודים בסחר והחזקת סמים ונשק | צילום: דוברות המשטרה

במהלך עשרת החודשים האחרונים הפעילה היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף סוכן סמוי אשר פעל ברחבי הארץ נגד עבריינים בתחום הסחר בסמים והנשק הלא חוקי.

הסוכן פעל ולווה ע"י מפעיליו ובמהלך הפעלתו שנעשתה ביצירתיות ומורכבות רבה , ביצע עשרות עסקאות מבוקרות ומפוקחות של רכישות כלי נשק מסוגים שונים וקילוגרמים של סמים מסוכנים מסוגים שונים לרבות קוקאין ודוסה כאשר היקף העסקאות נאמד במיליוני שקלים.

הבוקר, עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה פשטו למעלה מ-450 שוטרים בהם שוטרי מחוז חוף, לוחמי יס"מ, לוחמי מג"ב, חבלנים, כלבנים ממדור בע"ח במשטרה, אנשי הזיהוי הפלילי ועוד על בתיהם של החשודים ביישובים שונים בג׳סר, חיפה, חדרה, אור עקיבא, כפר קרע, טייבה, קרית מוצקין ועוד והביאו למעצרם של 35 מהם.

בתום החיפושים נתפסו סמים מסוגים שונים כסף מזומן ישראלי וזר ועשרות כלי רכב בהם רכבי יוקרה בשווי מאות אלפי שקלים אשר על פי החשד הושגו ושימשו לדבר עבירה וכן ראיות נוספות.

החשודים הועברו לחקירה במשרדי הימ"ר בחשד לעבירות של סחר בסמים, סחר בנשק, החזקה ונשיאת אמל"ח, החזקת סמים, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד – כל אחד על פי חלקו בעבירות האמורות.

בהמשך היום, יובאו העצורים לדיון בבקשה להארכת מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

צפו בתיעוד: 

אמש (שני) בשעות הבוקר נערך טקס בראשות השר, המפכ״ל ומפקד המחוז אשר סיכם את פעילות הסוכן בו השתתפו כלל הכוחות השותפים למבצע.

במסגרתו אמר מפקד מחוז חוף, ניצב דניאל לוי: "זהו יום מיוחד במאבק בפשיעה שאת תוצריו אנו רואים בהפעלה מוצלחת זו. זוהי אחת הדרכים למיגור הפשיעה החמורה המשלבת בתוכה נחישות, חוכמה, תעוזה ויוזמה. מבצע זה הינו המשכה של הפעילות המבצעית הנרחבת בתקופה האחרונה במחוז חוף וחלק מרצף מבצעים בדגש לפשיעת המגזר הערבי וגם כנגד מחוללי הפשיעה החמורה. נמשיך לפעול בנחישות בדרכים מגוונות כנגד עבריינים הפוגעים בביטחונו האישי של הציבור ונמצה עימם את הדין"

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי: "משטרת ישראל ממשיכה כל העת גם במהלך מלחמת חרבות ברזל במאבק נחוש ובלתי מתפשר לכל תופעות האלימות והפשיעה תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים ושיטות חקירה שונות ומגוונות שמכניעות פעם אחר פעם את הגורמים העבריינים שמנסים בכל דרך לזרוע בקרבנו פשיעה הכוללת בעיקר סחר באמצעי לחימה וסחר בסמים מסוגים שונים שמתורגמים להשגת כסף מזומן בסכומים גבוהים שהם מנוע ההפעלה של משפחות הפשע. ידה הארוכה של משטרת ישראל תמשיך להגיע לכל מי שיטבול את ידיו בעולם הפשע, גם באמצעות סוכנים סמויים שבהפעלה נכונה כפי שנעשה פה, ביחידה המרכזית של מחוז חוף, רושמים הצלחה במאבק הכל כך חשוב שאנו מנהלים כנגד מחוללי הפשיעה. יש לזכור כי כל נשק שמוחזק בצורה שאינה חוקית ונסחר בצורה שאינה חוקית עלול להגיע בכל רגע לידיים עיונות של גורמי פח״ע ולשמשם בפיגוע הרצחני הבא, כך שאנו מסכלים יום יום פיגועי טרור, אירועי ירי ורצח. העבודה של אנשי ימר חוף היא דוגמה ומופת לפעילות הנחושה של משטרת ישראל כנגד מחוללי הפשיעה המרכזיים״.

מ' ימ"ר חוף, נצ"מ אושרי אבקסיס אמר: "הפעלת סוכן מהווה נדבך נוסף במאבק הנחוש של משטרת ישראל ומחוז חוף למיגור הפשיעה החמורה ברחבי הארץ. הפעלה המאפשרת איסוף ראיות בצורה חכמה ומתוחכמת בעלת גוון ייחודי וערך מוסף כנגד עבריינים משפיעים ומחוללי פשיעה. הלילה, מאות שעות של עבודה מתקזזות לרגע בו חשוב שכל עבריין משפיע, סוחר סמים וסוחר אמל"ח יתעורר למציאות בה יבין כי מלחמתנו בפשיעה תימשך בכלל האמצעים והתחבולות במסגרת החוק"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות