fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חברת Bird ומטה משפחות החטופים בקמפיין "רוכבים ותורמים" במאמץ להשבת החטופים לישראל 

כחלק מהמהלך, מלבד העלאת המודעות למטה המשפחות ולקריאה לשחרור החטופים, תציב החברה סרטים צהובים על אלפי כליה ברחבי הארץ ותתרום 10 שקלים על כל מנוי פרימיום שירכשו הרוכבים וכן תאפשר רכיבות חינם למתנדבי המטה.
"רוכבים ותורמים" במאמץ להשבת החטופים לישראל | צילום: חברת Bird

מטה המשפחות לשחרור החטופים וחברת Bird יוצאות בקמפיין תחת הכותרת "רוכבים ותורמים", במסגרתו יתלו שלטי מידע וסרטים צהובים המזוהים עם המאבק על אלפי כלי החברה ברחבי הארץ. מלבד הקמפיין שנועד להסב תשומת לב למאבק המטה, תתרום החברה 10 שקלים על כל מנוי פרימיום שיירשם לשירותי התחבורה השיתופית, למען מטרות מטה המשפחות ותאפשר נסיעה בחינם עבור מתנדבי המטה, בעזרת קופונים יעודיים שיחולקו למתנדבים.

מאז הוקם מטה מאבק משפחות החטופים, הפכו הסרטים הצהובים לסימן ההיכר שלו, ולכן לקחה על עצמה Bird לתלות את הסרטים יחד עם מידע נוסף על הקורקינטים של החברה. המחשבה מאחורי הקמפיין היא שמירה על מודעות ציבורית גבוהה לנושא וחשיבותו בכמה שיותר מקומות במרחב, והקורקינטים שנמצאים בכל פינת רחוב בארץ מהווים דרך מעולה להעלאת המודעות.

חברת BIRD ייסדה את תחום הקורקינטים השיתופיים בישראל ובעולם. החברה פועלת בלמעלה מ – 400 ערים ברחבי הגלובוס, כאשר לארץ נכנסה באוגוסט 2018. כיום בירד פעילה בישראל בערים ת"א, ר"ג, גבעתיים, אילת, קיסריה, חולון, ראשון לציון, אשדוד, פתח תקווה, עפולה ובית שאן.

"רוכבים ותורמים" במאמץ להשבת החטופים לישראל | צילום: חברת Bird

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות