fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השגריר לשעבר של פלשתין בהודו תקף באלימות מילולית את המסביר הלאומי , נאיל זועבי: "לכם היהודים , לנכדים הבאים שלכם נעשה שואה שנייה"

 המראיין, השגריר לשעבר , נאיל זועבי צילום: נאיל זועבי

המסביר הלאומי בשפה הערבית בהתנדבות, נאיל זועבי , המגן על מדינת ישראל בעשרות רשתות טלוויזיה בעולם, מצא את עצמו בתחנת הטלוויזיה "אל משהד" התחנה המרכזית בדובאי.

אוסמא עלי שגריר פלשתין בהודו לשעבר תקף את נאיל שעמד מולו בעוז כשאיחל ליהודים שואה נוספת. נאיל: "מדינת ישראל נוהגת במוסר מלחמה עילי, מדינת ישראל מגינה על עצמה מפני הרוע והשנאה של החמאס."

נאיל זועבי , משרד הסברה של אדם אחד, ללא כל תמורה, בהתנדבות מוחלטת, ללא כל תמיכה מצד שו גורם, אינו עוצר, מיום טבח שבת שמחת תורה התגייס מדעתו בצו -8 להגן על מדינת ישראל בכל הרשתות הבינלאומיות הערביות בעולם.

השבוע נאיל נחרד מאוד משיח אלים תוקפני ואנטישמי שבו נקט אוסמא עלי, השגריר  לשעבר של פלשתין בהודו בעת שהתקיים עימות בטלויזיה המרכזית בדובאי, אוסמא תקף  את נאיל בזעם ואיחל ליהודים שואה שנייה להם ולנכדיהם על רקע המלחמה בעזה, אפילו המנחה הזדעזע מהאנטישמיות של אוסמא והביע בשידור את הסתייגותו מהאנטישמיות של אוסמא.

" תראה לי מדינה אחת בעולם שלא הייתה מגיבה  בעוצמה אם טרוריסטים אכזריים כמו המחבלים של החמאס היו חודרים לבתים של אזרחים חפים מפשע, שוחטים את ילדיה , שורפים את תינוקותיה, כשאונסים את נשותיהם, כשמבתרים גופות, כשבוזזים, כשעורפים ראשים, ולמרות הפשע הנורא, הטבח המזוויע, מדינת ישראל נלחמת מלחמת חורמה מוצדקת ביותר במחבלים ואינה פוגעת באזרחי עזה למרות שהמחבלים, בני עמם משתמשים בהם כמגינים אנושיים."

שגריר פלשתין עלב בנאיל וקרא לו משרת את אדונו הישראלי, נאיל בחר להתייחס לעיקר, למהות ולא להתייחס לפגיעותיו של השגריר לשעבר בעל התפיסות האנטישמיות.

נאיל זועבי: " זו מציאות קשה , להתמודד מול רוע צרוף כזה, מול נרטיבים של שקר, מול תמיכה באנסים, רוצחי תינוקות ושורפי אדם."

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות