fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרצח של בן ה-23 בתל אביב: הוארך מעצרם של החשוד ובת זוגתו

בית משפט האריך הבוקר (א') את מעצרו של החשוד ברצח, בן ה-26 שנשלח לבדיקה פסיכיאטרית לאחר שסנגורו טען כי הוא סובל מפוסט טראומה. לטענת השניים הם היו בהזיות לאחר שלקחו סמים שהביא המנוח לדירה בה שהו ובמהלכן פרץ ויכוח בין המנוח לחשוד שירה בו למוות
מזירת האירוע בו נהרג בן 25 בתל-אביב | צילום: דוברות זק״א ת״א

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (ראשון) בשמונה ימים את מעצרו של החשוד ברצח בתל אביב שירה למוות בדניאל אמינוב, בן ה-23, במגדל מגורים ברחוב מנחם בגין.

החשוד, בן 26, נחקר יחד עם בת זוגתו בת ה-19 שמעצרה הוארך גם כן, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע.

סנגורו של החשוד אמר במהלך הדיון כי הוא סובל מפוסט טראומה בעקבות שירותו הצבאי בעזה ממנו חזר לפני מספר שבועות. כמו כן נטען כי באותו הלילה, בו החשוד ובת זוגתו סבלו מהזיות לאחר שנטלו סמים. השופטת רוית בר דיין קבעה כי קיים חשד סביר בביצוע החשדות המיוחסים לשניים.

השופטת ציינה כי במהלך האירוע נעשה שימוש בגז בלונים, אלכוהול וכנראה גם סמים. כמו כן, שלחה את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית, ואת השניים לבדיקה טוקסיקולוגית.

לטענתם שני החשודים, המנוח הביא סמים לדירה בה ישבו. השניים לקחו את הסמים במחשבה שמדובר בגראס ונכנסו להזיות. לדברי בת הזוג, שטוענת כי זוכרת את האירוע רק בפלאשבקים, בשלב מסוים פרץ עימות בין השניים, החשוד שלף את אקדחו וירה בקורבן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות