fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשד לרצח בתל אביב: צעיר בן 23 נורה למוות בדירה | תיעוד

הצעיר בן ה-23 נהרג מירי בדירה ברחוב מנחם בגין בתל אביב. המשטרה עצרה חשוד, המחזיק ברישיון נשק. זוגתו של הגבר היורה ובת הזוג של הקורבן עוכבו לחקירה. בדירה נמצאו סמים שייתכן והחשודים השתמשו בהם
מזירת האירוע בו נהרג בן 25 בתל-אביב | צילום: דוברות זק״א ת״א

צעיר בן 23 נורה למוות הערב (שבת) מירי ברחוב מנחם בגין בתל אביב. הרקע פלילי.

מקרה הירי התרחש בדירה ברחוב בה נכחו באותה העת ארבעה אנשים: הקורבן, זוגתו, היורה ובת הזוג שלו.

המשטרה עצרה את היורה, המחזיק ברישיון נשק, בחשד לרצח. שתי בנות הזוג עוכבו לחקירה.

על פי חקירה ראשונית, במנוח נורו ארבעה כדורים שהביאו לתוצאה הקטלנית. בדירה נמצאו גם סמים – והמשטרה חושדת שהנוכחים השתמשו בהם והיו תחת השפעה בעת האירוע.

צפו בתיעוד מזירת האירוע: 

הדיווח הראשוני על הירי התקבל בשעה 16:51 במוקד 101 של מד"א במרחב דן. למד"א נמסר כי מדובר ב"אירוע אלימות". חובש מד"א יובל שיוביץ שטיפל במנוח סיפר: "כוחות המשטרה הובילו אותנו אל הגבר ששכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת בגופו. מיד התחלנו לבצע פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

מהמשטרה נמסר: "כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו חשוד שביצע לכאורה ירי לעבר קורבן שנפצע בתוך הדירה. צוותי מד"א שהעניקו טיפול רפואי לקורבן קבעו את מותו במקום. בשלב זה המשטרה ביצעה סגירה של הזירה ואוספת ממצאים וראיות. האירוע הינו פלילי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות