*בתיה ועמיר קינד נורא התגעגעו לבן שלהם, יקיר, העובד בצוות הבידור במלון יו קורל באילת, עד שהחליטו לעזוב הכל ולרדת לבקר אותו בדרום. חופשה ספונטנית קוראים לזה.

*אקס מלכת היופי של ישראל, ניקול רזניקוב מעפולה, חגגה ברוב עם והדר את יום הולדתה ה-22. אנחנו מצטרפים לברכות.

*החייל המשוחרר זיו אטיאס מנוף הגליל ממשיך לחרוש את מקסיקו ולא מגלה סימני געגועים. אמא מיכל ואבא איציק טלוויזיה מתים מגעגעועים.

*מירב אוחנה והבעל אילו יצאו ליום של ניקוי ראש בים המלח. הכי טוב ים המלח.

*חברי ממשלת ישראל שהגיעו לישיבה ברמת הגולן נהנו לטעום את הטראפלס המטריפים ומגוון סוגי השוקולד שהכינה עבורם השוקולטיירית המדופלמת קרינה צ'פלינסקי, במפעל הבוטיק למוצרי שוקולד הנושא את שמה "דה קרינה", הממוקם בקיבוץ עין זיוון.

* צ'פלינסקי המדהימה הינה דור שלישי לשוקולטיירים שהחלו לייצר שוקולדים איכותיים בעבודת יד כבר לפני מאה שנה בארגנטינה. כשעלו לארץ והתיישבו בעין זיוון, הקימו בקיבוץ את המפעל המשפחתי על בסיס הידע המסורתי המוקפד של הכנת שוקולד משובח מחומרים איכותיים ובעבודת יד.

ההכנסות לטובת המרכז הרפואי (צילום תקשורות)
ההכנסות לטובת המרכז הרפואי (צילום תקשורות)

עמדו בהבטחה

*פגישה מקרית על המזח בנמל עין גב בין הצלם עופר בלנק למנחם לב קפטן ספינת הדיג של עין גב הולידה פרויקט צילום הנמשך כשנה, בו תועדה הפעילות על הספינה על ידי צלמים חובבים והוצגה בתערוכה מרהיבה בכפר הנופש עין גב, בה ביקרו מעל 50 אלף איש. הצילומים עמדו למכירה. הנהלת תיירות עין גב שאירחה את התערוכה החליטה כי כל ההכנסות מהמכירה יתרמו למרכז הרפואי פדה-פוריה.

*עם נעילת התערוכה הביאו הצלם ואוצר התערוכה עופר בלנק, קפטן ספינת הדייגים מנחם לב ומנהלת שיווק תיירות עין-גב שמרית ברזילי את התרומה לאגודת ידידי פוריה וגם הדפס צילום מהתערוכה של אנפות על הכינרת שצילם ד"ר אופיר בנימין.

*שמרית ברזילי, מנהלת שיווק כפר הנופש  עין גב אומרת, כי זה היה מעמד מאד מרגש לכל הנוכחים והיא מקווה לשיתופי פעולה נוספים כאלו בעתיד.