fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבולבלים? גם בועד ההורים העירוני בנתניה, לא יודעים מה ייפתח ביום א'

נתניה כתומה. אבל יש גם שכונות צהובות בתוך הכתום. מי חוזר ללמוד ואיפה?
מחכים למשרד הבריאות, שי בראון | צילום: באדיבות שי בראון
יו"ר ועד ההורים שי בראון | צילום: באדיבות שי בראון

כתום עם קצת צהוב

בקבוצת ההורים 'נתניה שמה את הילדים במרכז', ההורים מבולבלים. לגבי הנתונים על המתחסנים בשכונות השונות. ויש להם שאלות, ביחס לאחוזי המתחסנים. הנדרשים כדי לפתוח את בתי הספר. וגם שאלות נוספות. כמו "האם גם כתומים פותחים עם 70 אחוזי התחסנות", וגם: האם ואיך חוזרים לספסל הלימודים ביום ראשון, נכתבות בשצף. במהלך הימיחם האחרונים.

במקביל, נפתחה קבוצת ווטס אפ נוספת בעיר. הנושאת את הכותרת "הורי נתניה דואגים לחינוך". המאגדת בתוכה הורים מהשכונות הצהובות בעיר. הנאבקות למען החזרה ללימודים.

יו"ר ועד ההורים העירוני, שי בראון, בראיון לחדשות נתניה: "כרגע, כולנו כתומים. השכונות הצהובות, הן מעטות מאוד. ומדובר רק בפולג, קרית צאנז ועיר ימים. כ-60 גנים חזרו בכל העיר. וזה הכל בינתיים. יש גם חלקים צהובים בתוך השכונות הכתומות. אבל החלוקה היא לפי רובעים".

נו, אז?

"אנחנו מחכים למשרד הבריאות. שיגיד לנו, מי הולך ללמוד ואיפה. ולפי זה-נתקדם. ההחלטות האלה יתקבלו בהמשך היום. או, לכל המאוחר, מחר".

ובינתיים, ההורים בסערת רגשות

"כן. וכולם רוצים לחזור לבתי הספר. אבל יש גם כאלה, שפוחדים. אנחנו גם לא יודעים כמה תלמידים יחזרו, בואי נודה על האמת. וכרגע, אנחנו בעיקר דגואגים לכאלה שבכל מקרה, לא יוכלו לחזור".

ומי הם?

"ילדים החולים במחלות ראה. ויש הרבה כאלה, למרות שהנתונים המלאים, לא מונחים כרגע לפני. ומסגר לסגר, יש יותר ילדים חולים כאלה. בלי קשר לקורונה".

אנחנו, בחדשות נתניה, נמשיך ונעדכן.

 

 

 

לחדשות נוספות בנתניה הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות