fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז הלוגיסטי של עמותת "יד עזר לחבר " ייקרא על שמה של מאי נעים- שרף

מעתה, המרכז הלוגיסטי של עמותת יד עזר לחבר ייקרא על שמה של מאי נעים- שרף שמנציח ערכים של נתינה, עזרה לחלש וחברות. הערכים של מאי. היום (שלישי) התקיים בעמותת 'יד עזר לחבר' בחיפה טקס חניכת אמבולנס על שם מאי נעים שרף ז"ל, נכדתו של שלמה שרף, מאמן הכדורגל לשעבר, שנרצחה בשבעה באוקטובר במסיבת הנובה. גם המרכז הלוגיסטי של העמותה נקרא על שמה. האמבולנס נרכש בעזרת שרף, שגייס את חבריו שתרמו את הכסף. בטקס המכובד נכחו מאות שבאו לכבד את האירוע, בהם יו"ר העמותה שמעון סבג, שגרירת טיוואן , משפחת שרף, , הזמר עדן מאירי , מתנדבים וגם חבריו של שרף מעולם הכדורגל: מוטל'ה שפיגלר, אלי גוטמן, אלון חרזי, ציון מרילי , רפי אוסמו. את האירוע הנחה העיתונאי גלעד שלמור .
הטקס, התחיל בדקת דומייה לזכר הנרצחים במתקפת הטרור. שמעון סבג מייסד עמותת יד עזר לחבר מציין "היום אנחנו חונכים את אחד מהאמבולנסים שתרם שלמה שרף", אמר יו"ר העמותה שמעון סבג. "הוא גייס את חבריו ומהשבעה הגיע להתנדב בעמותה. לראות בן אדם שבא מהמקום הכי נמוך, שנכדתו נרצחה בדם קר ויושב עם ניצולי השואה כל יום, נותן טיפים לשף של המטבח וגם את האמבולנס שהוא קנה". סבג ציין כי העמותה ערוכה גם למקרה שתפרוץ מלחמה בצפון: "ארגנו למעלה מחמשת אלפים חבילות טיטולים, אוכל לתינוקות ולמבוגרים, עושים כל מה שאפשר כדי שלאוכלוסייה החלשה והקשישה בעיר בלחימה יהיו אבא ואמא".

צילומים:מיכה בריקצן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות