fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

במלאת 30 שנות זיכרון וגעגוע לידידת נעוריה שנרצחה על ידי מחבל, עו"ד הגר אמינוף דורשת להחיל את חוק עונש מוות למחבלים, רק לאחר השבת כל החטופים

"בתאריך ה- 30 בנובמבר, לפני עשרים ותשע שנים בדיוק, כשנה לאחר הסכמי אוסלו, נרצחה חברתי הטובה והאהובה בפיגוע טרור מזעזע, מול תחנת המשטרה" כותבת עו"ד הגר אמינוף, המקווה כי בעקבות הסרטון תהייה התעוררות ארצית  בעד החלת החוק לעונש מוות למחבלים ועד כה צפו בסרטון המרגש אותו העלתה, למעלה משלושים ושתיים אלף בני אדם.
עו"ד הגר אמינוף עונש מוות למחבלם . צילום: טליה בן סבו

ליאת גבאי ז"ל הייתה חיילת בת 19, לבושה במדים כשנרצחה באכזריות ובדם קר, על ידי מחבל פלסטיני מקבטיה, (בכוונה לא נוקבת בשמו) שהיה חבר בארגון הטרור האסלאמי – חמאס. הוא היכה בראשה 8 פעמים עם גרזן עד שנפלה ארצה. היא פונתה במסוק לבי"ח, כשהגרזן תקוע בראשה ומצבה אנוש. שם מתה מפצעיה.

הנבלה שרצח אותה, הובא לבימ"ש המחוזי בנצרת לצורך מעצר, לאולם המשפט של אבא שלי, שכיהן באותם ימים כנשיא בית המשפט. אבא שלי, שהכיר את ליאת מקרוב כי הייתה בת בית אצלנו, קיבל את התיק לידיו ונאלץ לחזות בתמונות המחרידות של מה שעשה לה השטן הזה. הוא נידון למאסר עולם ובשנת 2011, לאחר שריצה 17 שנות מאסר בלבד הוא שוחרר במסגרת עסקת שליט. בשנת 2014 הוא נעצר על ידי ישראל והוחזר לכלא, כיוון שחזר לקחת חלק בפעולות טרור.

ועדה שיפוטית מיוחדת קבעה כי המרצח המנוול הפר את תנאי שחרורו וכי עליו להמשיך לשבת בכלא על רצח ליאת. ברוב חוצפתו הוא ערער על החלטת הועדה לבית המשפט המחוזי בנצרת, שדחה את ערעורו.

אחת מעבודות הסמינריון שלי, במסגרת לימודי תואר למשפטים (לפני שנים רבות), עסקה בנושא עונש מוות בישראל והוקדשה לזכרה של ליאת ז"ל. הנושאים שדנתי בהם היו: עונש מוות ביוון העתיקה, באימפריה הרומית, בימי הביניים, במסורת ובהלכה היהודית (בתקופת המקרא ובתקופת המשנה והתלמוד) וכמובן במדינת ישראל, טיעונים בעד ונגד, האם ראוי להטיל עונש מוות במדינה דמוקרטית והדילמה הישראלית מול המציאות הקשה של התמודדות בטרור אכזרי של מחבלים.

אני באופן אישי נמנית על הטוענים בעד! כל מחבל צריך לחסל!

בישראל קיימת מדיניות ענישה בבתי הדין הצבאיים, שמאפשרת לתביעה הצבאית לדרוש עונש מוות למחבלים בגין רצח בפעולות טרור. אין צורך בתיקון של החוק האזרחי. הגיעה העת שהתביעה הצבאית והשופטים היושבים בהרכב יקבלו החלטות אמיצות!

מי ששוחט אנשים באכזריות, רוצח בדם קר, אונס בברוטליות ומבצע אונס קבוצתי מתמשך מול משפחות שכרתו להם את הידיים והרגליים, יורה ומכניס אמצעי לחימה לתוך האיבר המוצנע של הנשים בעודן בחיים, כורת להן את השדיים תוך כדי האונס, חותך בטן של נשים בהריון ושוחט את העובר מול עיניהן, תולה ילדים על חבל כביסה, עורף ראשים, שורף אזרחים בעודם בחיים ומתעד הכל בסרטונים אין לו זכות קיום ולא זכאי לראות אור יום לעולם!!!

לא יעלה על הדעת שבני השטן האלה יקבלו טיפול רפואי אצלנו בבתי החולים ויחיו בבתי הכלא שלנו על חשבון משלם המיסים.

ליאת ז"ל נולדה ב-7.10.75. השנה היא הייתה אמורה לחגוג יום הולדת 48.

היא נרצחה בכ"ז כסלו, ג' חנוכה – חג האור שהפך באחת לשחור.

מזה 29 שנים שאני מנציחה את ליאת אבל אירועי ה-7 לאוקטובר החזירו אותי בבת אחת 30 שנה אחורה לאותו יום מקולל וביתר שאת.

המציאות עלתה על כל תרחיש דמיוני ולכן היום יותר מתמיד, חייבים להחיל על מרצחים טרוריסטיים עונש מוות בישראל!

אין אופציה אחרת! כל מחבל חייבים לחסל!"

מוזמנים להצטרף לטיקטוק פייסבוק, ואינסטגרם של עו"ד הגר.

לינק לסרטון שתפס תאוצה בטיקטוק >> לחצו כאן << 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות