fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ארועי חודש האישה – אחרי עלמה זוהר בשבוע הבא צמד האחיות נועה ירון דיין וגליה ירון

פאנל נשים | צילום: נורית מוזס

ערב פתיחת אירועי חודש האישה ברשת הספריות העירוניות מבית "רגעים" התקיים ברביעי האחרון  במדיה טק העיר, ערב שכולו ספרות ומוסיקה מופלאה ומעוררת השראה. על הבמה כיכבו הזמרת המחוננת עלמה זוהר, והמשוררות הנפלאות אורית גידלי ואיריס אליה כהן. במשך שעה וחצי הן שרו, צחקו ודמעו, ניגנו, סיפרו והקריאו מיצירותיהן. זה היה ערב מרגש ברמות אחרות, פשוט "פלא". הרבה תגובות התקבלו על הפאנל המשובח, אבל הודעה אחת מרגשת במיוחד כבשה ושמחה את הלב, של החיילת נועם.

"תודה אמא על אתמול. זה היה כל כך מדויק, ממלא, מאיר ונכון. הזכיר לי את כל הטוב שקיים ואת התשוקה והאהבה שבי למילים, למוזיקה, למפגש האנושי פותח הלב, למרחב השיתוף, להערכה עבור נשים כנות שמוכנות להיות פגיעות ולהעביר את האור שלהן דרך הפגיעות. איזון שבא במדויק עם כל הרגע שלפני. שמחה שבזכותך לא השתפנו ולא ויתרנו על זה ונתנו לעצמנו את המקום והזמן להתרחב ולהתפעם. שמחתי גם מהזמן של שתינו ביחד, מהחוויה המשותפת.. ותודה על הבוקר, שאספת וחיבקת. אני אוהבת אותך מאד מאוד".

כוחן של מילים, כוחן של נשים באו לידי ביטוי אתמול בערב אישי עדין ורגיש. סילבי אלמוג מנהלת רשת הספריות העירוניות שיתפה: "בכינו וצחקנו, ובעיקר זכינו לשמוע על רגעים אינטימיים של נשים יוצרות חזקות ומופלאות. שמחתי לשמוע שהגיעו תושבי חוץ לצרוך תרבות בנתניה ".

בהמשך חודש האישה  (30.3) יתקיים מפגש נשי משותף של צמד האחיות נועה ירון דיין וגליה ירון – שתיהן נולדו לאותם הורים, שתיהן גדלו בבית אחד, שתיהן יוצרות כל אחת בתחומה- שתיהן אמהות לילדים, האחת חילונית – השניה חוזרת בתשובה, האחת בג`ינס – השניה בחצאית ארוכה, שתיהן לא יכולות להרשות לעצמן לשנוא, ושתיהן מבקשות לאחות את השסע בחברה הישראלית, כמו שרק נשים יודעות. כרטיסים באתר רשת הספריות העירוניות מבית "רגעים" www.sifrianet.org.il

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות