fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכשיטים לגבר ומוצרי טיפוח לפנים ולשיער

וגם: מהדורה חדשה של האגיס, שוקולד פרה הרבה פחות מתוק, קצף עדין לניקוי פנים ומבשמי אווירה משכרים

 

[highlight color="yellow"]ג'נטלמן, ענוד תכשיט.[/highlight]מותג התכשיטים האיטלקי Luca Barra (לוקה בארה), שנחת לאחרונה בישראל, מציע תכשיטי גברים מקז'ואל ועד אלגנט במחירים ממש נוחים. במבחר: טבעות, צמידים, שרשראות, תליונים וחפתים. הקולקציה העכשווית משלבת אלמנטים בהשראת הים כמו שושנת הרוחות ועוגנים וכן אבני חן וקריסטלים צבעוניים. 119-299 שקלים. ברשת ג'נטלמן.

צמיד לגבר של Luca Barra | צילום: יח"צ
צמיד לגבר של Luca Barra | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]לנגב עם דיסני. [/highlight]מהאגיס מגיעה אלינו מהדורה מיוחדת של מגבונים לחים לתינוק בשם Disney baby, המעוטרת באיורים של מיקי מאוס ומיני מאוס. נזכיר, כי המגבונים של האגיס מותאמים במיוחד לשימוש על עורו העדין של התינוק, מכילים יותר מ-96 אחוז מים מטוהרים ומסייעים בשמירה על עור בריא ונקי. המגבונים אינם מבושמים. כ-19 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

מהדורת דיסני של האגיס | צילום: יח"צ
מהדורת דיסני של האגיס | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]הכי טוב לשיער. [/highlight]בין אם אתן מתמודדות עם שיער שבור או פגום כתוצאה מפעולות כימיות במספרה ובין אם אתן רק רוצות לתחזק ולשמר את השיער בצורה אופטימלית, כדאי לכם להכיר את "ספירולינוס תרפיסט" של המותג Bellemès (בלמס) – סדרת מוצרים המבוססת על פורמולה חדשנית ראשונה, המכילה תמציות ספירולינה (סופר-פוד), רוזמרין, קומפלקס ויטמינים ונוגדי חמצון עוצמתיים, המסייעים באיזון, שיקום והזנה של השיער. המוצרים אינם מכילים מלחים ופארבנים ו-100 אחוז טבעוניים שכן הם לא נוסו על בעלי חיים. מוצרים ומחירים לדוגמה: מסכה משחזרת – 180 שקלים, שמפו טיפולי – 115 שקלים, שמן מטפח – 139 שקלים, קרם מגדיר טקסטורה – 95 שקלים וקרם מרכך מעניק לחות – 95 שקלים. במספרות ובאתר: WWW.BELLEMES.COM

סדרת מוצרי השיער "ספירולינוס תרפיסט" | צילום: יח"צ
סדרת מוצרי השיער "ספירולינוס תרפיסט" | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]הגנה מלאה. [/highlight]מותג הדאודורנטים הוותיק Fa השיק את סדרת INVISIBLE POWER, המציעה דאודורנטים לאישה בגרסת ספריי ורול-און. היצרנים מבטיחים הגנה מקסימלית בלתי נראית עד 48 שעות וכן אפקט רעננות מתמשכת והגנה משולשת נגד כתמים לבנים, צהובים ושמנוניים על הבגדים. הדאודורנטים הם אנטיפרספירנט ונטולי אלכוהול. 11 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

דאודורנט Fa בלתי נראה | צילום: יח"צ
דאודורנט Fa בלתי נראה | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]במקום הזרקות.[/highlight]אם אינכן מכירות את מוצרי מותג הטיפוח הצרפתי, כדאי לכן להכיר. הם ההוכחה שאפשר לקנות מוצרי אנטי אייג'ינג נהדרים, בלי צורך לשבור קופת חיסכון בדרך אל הפארם. לאחרונה הושקה סדרת Lift+ Super Filler, שמוצריה מכילים חומצה היאלורונית ממוזערת וחמישה רכיבים פעילים נוספים. לדברי היצרנים, היא מבוססת על שש שנות מחקר ומהווה חלופה מוכחת ומתקדמת להזרקות. בהיצע: קרם יום, קרם לילה וסרום, ואתן ממש מוזמנות לנסות את זה בבית. כ-60 שקלים למוצר. בסופר פארם בלבד.

סדרת האנטי אייג'ינג של DIADERMINE | צילום: יח"צ
סדרת האנטי אייג'ינג של DIADERMINE | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]הרבה פחות סוכר.[/highlight]עלית השיקה גרסה חדשה לשוקולד פרה המיתולוגי שלה, לאחר שהצליחה להפחית את כמות הסוכר ב-30 אחוז. את מקומו של הסוכר תופסים שני רכיבים מרכזיים: סיבים תזונתיים (17 אחוז) וקמח מפקעת אגוזי טייגר טחונים (5 אחוז). מהחברה נמסר, כי איתור חומרי הגלם הייחודיים ופיצוח המתכון המדויק אפשרו הגעה לפרופיל טעם מתקתק תוך שמירה על המרקם הנימוח המזוהה עם השוקולד. בהיצע: שוקולד חלב ללא תוספים, שוקולד חלב עם שבבי קוקוס ושוקולד חלב עם שברי אגוזים. אין ספק שזה יותר בריא, אך לא בטוח שגם יותר טעים מהאורגינל. כ-9 שקלים לחפיסה.

שוקולד פרה עם הרבה פחות סוכר | צילום: יח"צ
שוקולד פרה עם הרבה פחות סוכר | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]אווירה מבושמת.[/highlight]אחרי כדוריות הבושם לכביסה Lenor Unstoppables, הגיע תורם של מבשמי האוויר לבית של אותו המותג. בהיצע שלושה ניחוחות: רענן (כחול), אביבי (אדום) ויוקרתי (זהב). היצרנים מבטיחים בישום מתמשך של עד שש שעות. 25 שקלים. בסופר פארם.

מבשמי האוויר של לנור | צילום: אבי ברביב
מבשמי האוויר של לנור | צילום: אבי ברביב

[highlight color="yellow"]אנחנו על המפית. [/highlight]חדש מסנו סושי: מפיות אירוח גדולות ועבות בעלות שלוש שכבות. להשיג בצבעי לבן, שחור, כחול, בורדו ואפור בהיר. 10-14 שקלים. בכל רשתות השיווק.

מפיות האירוח החדשות של סנו סושי | צילום: משין סמארט סטודיו
מפיות האירוח החדשות של סנו סושי | צילום: משין סמארט סטודיו

[highlight color="yellow"]קצף מושלם. [/highlight]מ-AHAVA מעבדות ים המלח מגיע אלינו סבון ניקוי עדין לפנים במרקם קצף. הסבון, שפותח במיוחד עבור עור רגיש, נספג במהירות ומסיר בקלות לכלוך וזיהומים המצטברים על פני העור ומרגיע גירוי ואי נוחות. הוא מועשר בתמציות בוטניות מים המלח כמו קלנדולה, קמומיל ואלוורה וכן שמנים מזינים המרגיעים את העור. 110 שקלים ל-200 מ"ל. באתר ahava.co.il, ברשת חנויות AHAVA, בסופר פארם ובדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

קצף עדין לניקוי פנים של AHAVA | צילום: סטודיו טל אזולאי
קצף עדין לניקוי פנים של AHAVA | צילום: סטודיו טל אזולאי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות