fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שפתונים נהדרים ופטנט סודי לחזייה

וגם: קופסאות ובקבוקים לבית הספר, ניחוחות משכרים לבית ומוצרים דנטליים מעולים

 

[highlight color="yellow"]איזו הברקה.[/highlight]המדור ממש אוהב את המוצרים של חברת קרליין. אלף, כי הם מצוינים; בית, כי הם מוצעים במחירים סבירים ביותר, עובדה שלא פוגעת באיכותם; וגימל, הם לא מנוסים על בעלי חיים. ההברקה האחרונה של החברה היא COLOR CODE – סדרת שפתונים המועשרת בחומצה היאלורונית להענקת לחות ונפח לשפתיים. השפתונים עשירים בפיגמנטים המעניקים גוון עוצמתי וברק כבר במשיחה הראשונה, ומרקמם נעים וקליל בלי דביקות או שמנוניות. 22 גוונים לבחירה. נהדר. 50 שקלים. ברשתות הפארם ובאתר: www.careline.co.il.

השפתונים החדשים של קרליין | צילום: מוטי פישביין
השפתונים החדשים של קרליין | צילום: מוטי פישביין

[highlight color="yellow"]אל תזיעי. [/highlight]במיוחד עבור בעלות חזה גדול, הנוטות להזיע, פותח בישראל פד אינטימי לספיגת הזיעה באזור החזה. מדובר ב-DD Pad – פד אנטומי מותאם אישית למידת חזייה +D, לכל מבנה גוף וגם למחשוף, שכן ניתן לקפלו ולהתאימו למגוון חזיות וחולצות. הפד, שרשום כפטנט של חברת אפרתגו בע"מ לציוד רפואי, פותח במהלך ארבע שנות מחקר ומושק כעת לראשונה בסופר פארם. הוא דיסקרטי, ידידותי ונוח לשימוש. כ-40 שקלים למארז של 14 פדים. בסופר פארם. פרטים נוספים באתר: www.dd-pad.com.

פד אינטימי נגד הזעה | צילום: יהודה בראל
פד אינטימי נגד הזעה | צילום: יהודה בראל

[highlight color="yellow"]קופסה לי חביבה. [/highlight]רשת ארקוסטיל קיטצ'ן מציעה לקראת החזרה לבית הספר מבחר של קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה. מדובר במוצרים רב-פעמיים, מעוצבים וצבעוניים העשויים פלסטיק איכותי מתוצרת ניו זילנד, ללא BPA, ידידותיים לסביבה וניתנים לשימוש במקפיא ובמדיח כלים. בתמונה: קופסת אוכל מסדרת To Go, הכוללת מכל לתוספות, בקבוק של 385 מ"ל, ידיות לסגירה קלה וחלוקה להפרדת סוגי המאכלים. 48 שקלים, להשיג בארבעה צבעים.

קופסאות אוכל של ארקוסטיל | צילום: יח"צ
קופסאות אוכל של ארקוסטיל | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]הסתכלו בבקבוק. [/highlight]את הבקבוקים המקסימים האלה תשיגו ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן. הם עשויים נירוסטה ובעלי דופן כפולה עם בידוד ואקום בין הדפנות לשמירה על טמפרטורת השתייה (קור – 24 שעות, וחום – 12 שעות). הבקבוקים אטומים לחלוטין ומוצעים בנפח של 500 מ"ל ו-750 מ"ל. להשיג בכמה צבעים ועיצובים. 60-75 שקלים.  ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן וברשת DOMO.

בקבוקי נירוסטה מעוצבים של ארקוסטיל | צילום: יוסי פונס
בקבוקי נירוסטה מעוצבים של ארקוסטיל | צילום: יוסי פונס

[highlight color="yellow"]שיכרון חושים. [/highlight]אם אתן, כמו המדור, מחבבות מיני מבשמים לבית, תנו קפיצה לסניף הקרוב של רשת גולברי, שהשיקה לאחרונה מפיצי ריח ומבשמי בדים בשני ניחוחות משכרים של ים ופריחה. נהדר גם כמתנה. 60 שקלים. בסניפי הרשת ובאתר: www.golbary.co.il.

מפיצי ריח ומבשמי בדים של גולברי | צילום: ניר יפה
מפיצי ריח ומבשמי בדים של גולברי | צילום: ניר יפה

[highlight color="yellow"]לא תרגישו בהבדל. [/highlight]חברת הגלידות של פלדמן הרחיבה את סדרת הגלידות "גלידל" עם השקת שלגון וניל-עוגיות, 50 קלוריות בלבד ליחידה. השלגון החדש, שמצטרף לקטגוריית הלייט של החברה, אושר על ידי האגודה הישראלית לסוכרת. 6 שקלים לשלגון, 30 שקלים למאגדת של שישה שלגונים.

שלגון וניל-עוגיות של פלדמן | צילום: הסטודיו של פלדמן
שלגון וניל-עוגיות של פלדמן | צילום: הסטודיו של פלדמן

[highlight color="yellow"]האגף הדנטלי. [/highlight]שופרסל השיקה קטגוריה חדשה, ותחת השם "שופרסל DENTIX" מציעה שלל מוצרים להיגיינת הפה. בהיצע הרב: שלושה סוגים של משחות שיניים, משחות שיניים לפעוטות ולילדים, מברשות שיניים ידניות וחשמליות, לילדים ולמבוגרים, הכוללות ראשים להחלפה, חוט דנטלי מצופה שעווה בטעם מנטה, קיסמי שיניים עם חוט דנטלי בטעם מנטה, קיסמי שיניים מפלסטיק עם מברשת ועוד. ניסינו, ומדובר במוצרים מעולים במחירים בהחלט הגיוניים. 9-40 שקלים.

מוצרים דנטליים בשופרסל | צילום: יח"צ
מוצרים דנטליים בשופרסל | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]לרוויה. [/highlight]אל אגף המשקאות הצוננים הצטרפה לאחרונה סדרת FRUIT WATER של יפאורה. מדובר בחליטות בשני טעמים מרעננים: לימון-נענע ותפוח-למון גראס. המשקאות מכילים פרי, צמחים ומים עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות. הם אינם מכילים צבעי מאכל וחומרים משמרים ומוצעים בבקבוקי חצי ליטר ו-1.5 ליטר. 7.30 שקלים ל-1.5 ליטר. בסניפי שופרסל ובשופרסל און-ליין.

משקאות מופחתי סוכר של יפאורה | צילום: סטודיו יפאורה
משקאות מופחתי סוכר של יפאורה | צילום: סטודיו יפאורה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות