fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שפתון מהמם ומטפח ב-20 שקלים

וגם: סבון אסלה חדש, מרככי כביסה בניחוחות מענגים ועננים ברשת שופרסל

 

[highlight color="yellow"]לכל גיל[/highlight]
מותג הדרמו קוסמטיקה המצוין לה רוש פוזה משיק ג'ל רחצה לפנים ולגוף בשם "ליפיקאר ג'ל לבנט", המתאים לכל המשפחה – תינוקות, ילדים ומבוגרים. הוא משלב שלושה רכיבים פעילים: חמאת שיאה המשקמת את שכבת ההגנה של העור, מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה המרגיעים את העור וכן מרכיב טבעי המונע זיהום בקטריאלי. 59 שקלים ל-200 מ"ל, 79 שקלים ל–400 מ"ל. ברשתות הפארם, בבתי המרקחת, בבתי המרקחת של קופות החולים מכבי ומאוחדת ובקנייה און-ליין באתרי המכר השונים.

לה רוש פוזה | צילום: יח"צ
לה רוש פוזה | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]שלב ההדחה[/highlight]
חברת אס. סי ג'ונסון הרחיבה את סדרת מוצרי הניקוי לשירותים עם השקתו של  דאק סבון אסלה מוצק בתוספת אקונומיקה בניחוח ים. הסבון מנקה ביסודיות את האסלה בכל הדחה, מונע היווצרות אבנית ומבשם את חלל חדר השירותים. כ-9 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

דאק סבון אסלה | צילום: אסף לוי
דאק סבון אסלה | צילום: אסף לוי

[highlight color="yellow"]ההברקה של לובאלו[/highlight]
מותג טיפוח השפתיים LABELLO, שבימי היובש האחרונים היה לו ביקוש אדיר, השיק מוצר מופלא: LIPS TO KISS – שפתון המעניק לחות לשפתיים יבשות בחמישה גוונים (ניוד ורדרד, ורוד לוהט, דובדבן שחור, קורל ואדום פרג). הוא מועשר בשמנים טבעיים ובפרו ויטמין E המטפחים את השפתיים ומעניקים להן תחושת נינוחות עדינות ורכות, ובו בזמן מעניק לשפתיים כיסוי מלא וצבעוני. 20 שקלים, זה כל הסיפור. שווה. ברשתות הפארם.

לובאלו | צילום: יח"צ
לובאלו | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]בוץ עם תועלת[/highlight]
המדור אהב עד מאוד את תחליב הלחות לגוף החדש של AHAVA – מעבדות ים המלח, שכן מצד אחד הוא עשיר ומרגיע עור יבש, ומצד שני מרקמו קליל ולא מעיק. התחליב, מסדרת DERMUDTM, מכיל את הבוץ המינרלי מים המלח, הידוע בתועלות הרבות שלו. הוא מסייע לעור להתמודד עם נזקי רדיקלים חופשיים וקרינת UV, נלחם בזיהומים מיקרוביולוגיים ומרגיע באופן מיידי רגישויות וגירויים הנגרמים ממתח סביבתי. 160 שקלים ל-250 מ"ל. באתר: ahava.co.il וברשת חנויות AHAVA.

AHAVA | צילום: טל אזולאי
AHAVA | צילום: טל אזולאי

[highlight color="yellow"]ויהי אור לעור[/highlight]
קלרינס מציעה שני מוצרי ניקוי חדשים לעור הפנים: Fresh scrub – ג'ל במרקם קרם, הממריץ ומרענן את עור הפנים. הוא מכיל שני מרכיבים פעילים שיוצרים יחדיו את תחושת הרעננות; Pure scrub – ג'ל מקציף המתאים לעור מעורב עד שמן, המסייע בהמרצה ובטיהור עור הפנים. 149 שקלים לכל ג'ל. בסופר פארם בלבד.

קלרינס | צילום: יח"צ
קלרינס | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]עננים מתוקים[/highlight]
תחת המותג הפרטי שלה השיקה שופרסל סדרה חדשה של חטיפים בשם "ענני שוקולד" בחמישה טעמים. ה"עננים" עשויים שוקולד מעולה מבלגיה ומשלבים תוספות שונות כמו בוטנים, קורנלפקס, קוקוס ועוד. 10 שקלים ל-150 גרם.

שופרסל | צילום: יח"צ שופרסל
שופרסל | צילום: יח"צ שופרסל

[highlight color="yellow"]הניחוח שנשאר[/highlight]
מותג מרככי הכביסה Lenor, שהמדור, אישית, מאוד אוהב, השיק סדרת מרככים מרוכזים ומבושמים בניחוח כדוריות הבושם העוצמתיות של המותג. המרכך מעניק לבגדים ניחוח נהדר המשתחרר לאורך זמן – מרגע הכיבוס, הייבוש, האחסון, הלבישה ולאורך כל היום. לבחירתכם שלושה ניחוחות שונים. נסו ותיהנו. כ-16 שקלים. נסו ותיהנו.

לנור | צילום: יח"צ
לנור | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות