fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עינוגים של חורף

טאג'ין מהודר, שמן גוף ריחני, חליטת סיידר, קרם פנים משובח ועוד כמה דברים
טאג'ין של ארקוסטיל | צילום: יח"צ
טאג'ין של ארקוסטיל | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]הסתכלו בטאג'ין[/highlight]
אין על מאכלי קדירה מפנקים בחורף קר, ובדיוק למטרה הזו מציעה רשת ארקוסטיל קיטצ'ן טאג'ין מהודר של המותג ARCOSTEEL. הוא מתאים לכיריים גז ולתנור ועשוי משילוב ייחודי של פורצלן עמיד וחסין אש וטרקוטה, מה שמאפשר העברת חום באופן אחיד. בנוסף, הוא עמיד בטמפרטורות חום קיצוניות, קל לניקוי וניתן לשטיפה במדיח כלים. והוא יפה גם ככלי הגשה ישירות מן התנור אל השולחן. 199 שקלים.

[highlight color="yellow"]עכשיו גם הג'ל[/highlight]
מכורים לריח של מרכך הכביסה בדין? המדור, אגב, מכור לכחול. אז בבקשה, קבלו את הניחוח כפול 2, לאחר שמותג מרככי הכביסה נכנס גם לשוק ניקיון הכביסה והשיק שלושה סוגים של ג'ל כביסה בניחוחות המרככים. בהיצע: ג'ל לכביסה לבנה וצבעונית בניחוח בדין כחול (הו יה), ג'ל בניחוח בדין ורוד וכן ג'ל היפואלרגני המיועד לכביסת תינוקות. כ-28 שקלים (לפני מבצעים והנחות). ברשתות השיווק והפארם.

ג'ל כביסה של בדין | צילום: יח"צ
ג'ל כביסה של בדין | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]קרם דה-לה קרם[/highlight]
ביופור, חברת קוסמטיקה של המדענית והביולוגית רונית שגב, השיקה קרם לחות חדש ונהדר בשם "אקטיב לייט", שהוא למעשה הרבה יותר מקרם לחות רגיל. בבסיסו ריכוז גבוה של מרכיבי לחות שמשתחררים בהדרגה לעור ומעניקים לו לחות לאורך היום. בין מרכיביו: סנטלה (צמח מרפא המעודד ייצור קולגן בעור), דונליאלה (אצה כתומה המכילה ריכוז גבוה של בטא קרוטן, מרכיב משקם עור) ופפטיד פעיל. מרקמו של הקרם קליל והוא מעניק לעור תחושה קטיפתית מיידית. 320 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות. פרטים נוספים באתר: www.getbeauty.co.il

קרם לחות של ביופור | צילום: יח"צ
קרם לחות של ביופור | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]עונג אמיתי[/highlight]
פרמייר ים המלח השיקה שני שמני גוף חדשים, המסייעים בשיקום והקלה במצבי יובש בעור וכן שמן לשיער. המדור התנסה בתרסיס שמן גוף בניחוח לוטוס ושקדים והתמוגג-עד-התעלף מהריח. הוא מועשר בנוסף גם באלוורה, בוויטמינים ובמינרלים, מעניק לעור מראה חלק, רך ונעים למגע ומתאים לכל סוגי העור, גם למאתגר ביותר. 99 שקלים, ויש מבצע שכדאי לנצל: 160 שקלים לשני בקבוקים. בחנות פרמייר בגרנד קניון.

שמן גוף של פרמייר ים המלח | צילום: יח"צ
שמן גוף של פרמייר ים המלח | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]המחמם הרשמי והטעים[/highlight]
ויסוצקי השיקה, בסדרת החליטות "נשנושי פרי", סיידר בטעם תפוח וקינמון, כשבכל אריזה גם חליטת פירות וגם פירות מיובשים וחתוכים. כל שעליכם לעשות הוא לשפוך את הפירות לספל עם החליטה, לשתות בהנאה, לנשנש את הפירות בכפית ולבקש עוד כוס. נהדר. כ-25 שקלים. ברשתות השיווק.

חליטת סיידר של ויסוצקי | צילום: יח"צ
חליטת סיידר של ויסוצקי | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]עוצמה אקולוגית[/highlight]
גם חברת סנו הצטרפה לטרנד האקולוגי והשיקה מוצרי ניקוי ידידותיים לסביבה במחירים לכל כיס, תחת השם GREEN POWER. מה בסדרה? נוזל לניקוי אסלות, נוזל לניקוי כללי, נוזל לניקוי חלונות, נוזל לניקוי רצפות ונוזל לניקוי כלים. כל המוצרים בעל תו ירוק ממכון התקנים והמשרד להגנת הסביבה. 10-18 שקלים. ברשתות השיווק.

מוצרי ניקוי אקולוגיים של סנו | צילום: משין סטודיו
מוצרי ניקוי אקולוגיים של סנו | צילום: משין סטודיו

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות