[highlight color="yellow"]בקלילות.[/highlight] המדור, ששיבח לא אחת את מוצרי האיפור המעולים של ג'ייד, מבשר על קולקציה חדשה של החברה, בשם Sparkling Rose. מדובר במראה איפור המשלב בין זוהר למינימליסטיות אלגנטית, מרקמים קלילים וגוונים מוארים המותאמים במיוחד לימי הקיץ. שני מוצרים שווים בקולקציה הם הליפ-גלוסים החצי שקופים (70 שקלים) וההיילייטר ליצירת מראה שזוף וקורן (100 שקלים). ברשתות הפארם ובחנות האונליין.
[highlight color="yellow"]הגליל שלא נגמר.[/highlight] מגבות הנייר, הנמצאות כיום בכל מטבח, הן מסוג הדברים שאנחנו תוהים איך פעם הסתדרנו בלעדיהם. מסנו סושי מגיעות אלינו מגבות הפלא בגליל כפול, כלומר: כמות כפולה של מגבות נייר בהשוואה לגליל רגיל, כך שששת הגלילים הכפולים שבאריזה שווים בכמותם ובאורכם ל-12 גלילים רגילים. כ-39 שקלים. בכל רשתות השיווק.
[highlight color="yellow"]אל המצולות.[/highlight] רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה השיקה את קולקציית המצולות בהשראת האוקיינוס ואוצרותיו. בהיצע: עיצובים בציפויי זהב ושילובים של אבנים שונות בגוני תכלת וטורקיז, כשהאלמנטים השונים לקוחים מעולם הים: קונכיות, צדפים, דגים ועוד. 249-99 שקלים.
[highlight color="yellow"]רעננות קיצית. [/highlight]AUTHENTIC הוא שמם של שני בשמים חדשים, לגברים ולנשים, מבית מותג האופנה האמריקאי אברקומבי אנד פיץ'. הניחוח הנשי משלב אגס עסיסי, מנדרינה, דומדמניות, מגנוליה, חבצלות, נקטרינה, עצי ארז ואלגום; הבושם לגבר (הרחנו, מצוין) הוא שילוב מרענן של אשכולית וברגמוט מתובלים בפלפל שחור גרוס, טיפות שמן זנגוויל, מרווה ולבנדר. 179 שקלים ל-50 מ"ל, 279 שקלים ל-100 מ"ל. ברשתות הפארם.
[highlight color="yellow"]תנו לגבר.[/highlight] לייף, מותג הבית של סופר פארם, בשיתוף פעולה עם פיליפס, השיקה קו מוצרי טיפוח לגבר. בשלב זה עלו המדפים המוצרים הבאים: מכונת גילוח עמידה במים הניתנת לשימוש יבש או רטוב בשילוב קצף או ג'ל גילוח (200 שקלים); מכשיר טיפוח הכולל מסרקים לתספורת הראש באורכים שונים, מסרקים לעיצוב הזקן והזיפים ואביזר לקיצוץ שיער מיותר מהאף והאוזניים (190 שקלים); מכשיר לגילוח וקיצור שיער הגוף המופעל באמצעות סוללות ועמיד לחלוטין במים (150 שקלים); קוצץ שיער מהאף והאוזניים המופעל באמצעות סוללות ועמיד במים (100 שקלים). בסניפי סופר פארם בלבד ובאתר האונליין.
[highlight color="yellow"]תלתלים מושלמים.[/highlight]מותג טיפוח השיער השיק את CURL DEFINE – סדרת מוצרי טיפוח מקצועיים וייעודיים לשיער מתולתל: קצף מועשר בלחות (120 שקלים), קרם לחות עשיר (120 שקלים), קרם לחות במרקם סופלה (100 שקלים) וסרום קליל (100 שקלים). כל המוצרים מועשרים בתמציות טבעיות חיוניות לעיצוב והדגשה של שיער מתולתל או גלי. באתר www.labelm.co.il ובמספרות.
[highlight color="yellow"]אם שותים לא נוהגים. [/highlight]"ווילדר" הוא שמה של בירה חדשה, המיוצרת בספרד במיוחד לשוק הישראלי, המיועדת לקהל צעיר. להשיג בשתי אופציות: בירת לאגר בעלת טעמים קיציים וניחוח עץ לימון, 4.5 אחוז אלכוהול (20 שקלים לשישיית בקבוקי זכוכית, 330 מ"ל); בירת חיטה בעלת טעמים פירותיים וטעם נעים ביחס לבירות חיטה אחרות, 5.2 אחוז (35 שקלים לשישיית בקבוקי זכוכית, 330 מ"ל).
[highlight color="yellow"]אקסטרה טיפול. [/highlight]חברת תפוח טכנולוגיות מציעה את "אקסטרה" – משחה טבעית לטיפול באזורים יבשים התורמת לריכוך והזנה אינטנסיבית של העור, מתאימה לטיפול בעור יבש וסדוק בכפות הרגליים והמרפקים. המשחה מועשרת בחמאת אגוז שיאה טהורה, בשמן קלנדולה הידוע ביכולות השיקומיות שלו לעור, באלוורה להרגעה וליחוח, בחוחובה לריכוך והגמשת העור ובקומפלקס של שמנים אתריים הידועים בתכונותיהם האנטיספטיות, האנטי בקטריליות ואנטי ויראליות. הניחוח של המשחה פנטסטי. 55 שקלים. במכוני טיפוח ברחבי הארץ.