fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספיישל חזרה לבית הספר

האביזרים, הציוד והאקססוריז לחזרה נעימה לספסל הלימודים

 

[highlight color="yellow"]ארוחת 10 בסטייל.[/highlight] המותג Life Kids מבית סופר-פארם מציע, במהדורה מוגבלת, קופסאות אוכל ובקבוקים מעוצבים בדמויות חד קרן וחלל. הבקבוקים הם בעל סגירה הרמטית, ואילו קופסת האוכל מחולקת לשלושה תאים. 27-20 שקלים.

קופסת אוכל של לייף קידס מבית ספור פארם | צילום: יח"צ
קופסת אוכל של לייף קידס מבית סופר פארם | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]בובה היגיינית.[/highlight] חשוב לשמור על היגיינת הידיים גם כשאין בסביבה מים וסבון. אלכו-ג'ל (בקבוק ו/או מגבונים באריזה אישית) נועד בדיוק לצורך הזה. החידוש: הבקבוק נתון בבובת הנתלית לתיק, לעגלה ולחגורה. המוצר הוא בעל ניחוח נעים, מכיל 70 אחוז אלכוהול, מותאם לעור רגיש ומתייבש במהירות. 20 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

בובות אלכו-ג'ל להיגיינת הידיים | צילום: יעל האן
בובות אלכו-ג'ל להיגיינת הידיים | צילום: יעל האן

 

[highlight color="yellow"]לגימה מהטרנד.[/highlight] מהמותג המעוצב הטרנדי Kambukka מגיעים אלינו בקבוקים מקסימים לחוויית שתייה נעימה. מכסה הפטנט שלהם מאפשר שלושה מצבי שתייה: פתוח, סגור ובלחיצה. ניקוי הבקבוק נעשה על ידי מנגנון פטנט, שלחיצה קטנה עליו מאפשרת ניקוי יסודי וקל, אפשרי גם במדיח הכלים. הבקבוק התרמי שומר על חום עד תשע שעות ועל קור עד 18 שעות. ומוצע בשני גדלים: 300 מ"ל או ליטר. 170-80 שקלים. באתר: www.foodappeal.co.il ובטל': 03-6347080.

בקבוק שתייה של המותג Kambukka | צילום: יח"צ
בקבוק שתייה של המותג Kambukka | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]יומן על חלל.[/highlight] שיתוף הפעולה בין חברת פלפוט וחברת שרוטונים הוליד את "יומן על חלל" לתלמיד בהשראת החללית "בראשית" ומוצרי בית ספר נוספים כמו קלסרים, מחברות ומדבקות. היומן האינטראקטיבי כולל ספיישלים של דמויות שרוטונים, קומיקס בהמשכים של נדב נחמני ומדבקות ובדיחות שפזורות ביומן. בנוסף, הוא משלב טכנולוגיה של מציאות רבודה, המאפשרת לתלמידים לסרוק את היומן באמצעות אפליקציית ZAPPER ולצפות בסרטונים "לייב" על גבי היומן. 39 שקלים. בחנויות ובאתר:  www.palphot.co.il.

יומן על חלל של פלפוט | צילום: סטודיו פלפוט
יומן על חלל של פלפוט | צילום: סטודיו פלפוט

 

[highlight color="yellow"]טוטאל לוק.[/highlight] בהוניגמן קידס מציעים קולקציית חזרה לבית הספר, שבה מככבים ג'ינסים בשלל גוונים ועיצובים בשילוב אלמנטים כמו ניטים, סרטים, אבנים ודפוסים. הג'ינסים הארוכים והברמודות מוצעים במגוון רחב של שטיפות ואפקטים מג'ינס מולבן עד ג'ינס כחול כהה לצד ג'ינסים אפורים ושחורים עם קרעים וקימוטים. לצד הג'ינסים מוצעות שלל חולצות בשלל בדים והדפסים. 80-25 שקלים. ויש גם מבצע: בקנייה ב-300 שקלים, משלמים 200 שקלים בלבד.

הוניגמן קידס | צילום: דניאל אליסטר
הוניגמן קידס | צילום: דניאל אליסטר

 

[highlight color="yellow"]הכל מכל.[/highlight] עונת החזרה לבית הספר לא פסחה גם על איקאה, שם תמצאו תיקי גב, מחברות צבעוניות ומעוצבות, קלמרים, לוחות כתיבה, כלי כתיבה, מעמד לכלי כתיבה, פתרונות עיצוביים לשולחן הכתיבה בבית או בבית הספר, בקבוקי שתייה, קופסאות אוכל ועוד. 39-12 שקלים.

להשיג באיקאה | צילום: יח"צ
להשיג באיקאה | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]מדיסני ועד בכלל.[/highlight] רשת קרביץ מציעה את כל החידושים, הטרנדים והמותגים המובילים, חלקם בבלעדיות, תחת קורת גג אחת בטווח רחב של מחירים. בהיצע: תיקים, קלמרים, מחברות, עטים ובקבוקים. מקסימה במיוחד עם קולקציית מיקי מאוס של דיסני, הכוללת מחברות, קלסרים ולוחות כתיבה בצבעי שחור-לבן בשילוב כסף וזהב. הודות לשיתוף פעולה ייחודי עם "MISMAS – משפט אחד ביום" מוצעים שלל מוצרים איכותיים המשולבים במשפט המנוקד והאייקוני. בתמונה: קולקציית "משפט אחד ביום". 35-19 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר: www.kravitz.co.il.

שיתוף פעולה של רשת קרביץ עם "MISMAS – משפט אחד ביום" | צילום: יח"צ
שיתוף פעולה של רשת קרביץ עם "MISMAS – משפט אחד ביום" | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]תחי הרומנטיקה.[/highlight] המעצבת מיכל נגרין מציעה, ברוח מותג הווינטג' הרומנטי שלה, מחברות בכריכה קשה או ספירלה בכמה גדלים, יומנים שבועיים, יומנים קטנים אישיים הכוללים עט ומראה, לוחות שנה שולחניים, לוחות שנה שיכולים לשמש פד לעכבר, לוחות שנה מגנטיים ולוחות שנה מעוצבים לקיר, פנקסים, ניירות מעוצבים להדפסה ועוד. 250-20 שקלים. בחנויות הרשת, בחנויות למוצרי כתיבה ובחנות האונליין.

וינטג' של מיכל נגרין | צילום: יח"צ
וינטג' של מיכל נגרין | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות