fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיר הסירים, מצעים מפנקים וליפסטיק ב-10 שקלים

וגם: ניחוחות לבית, חמסה היגיינית במיוחד, תבניות אפייה מנייר, עוגת מילקי חגיגית ותרסיס נגד גלי חום

 

[highlight color="yellow"]עוברים לנייר.[/highlight] סנו סושי השיקה סדרת תבניות אפייה מנייר המונה חמישה סוגים. התבניות עשויות נייר איכותי ועבה ומאפשרות שימוש נוח לבישול, לאפייה ולהגשה. בהיצע: תבניות אינגליש קייק, תבניות מלבניות גדולות, תבניות עגולות ותבניות למאפינס בשני גדלים. כ-10 שקלים. ברשתות השיווק.

תבניות הנייר של סנו | צילום: משין סמארט סטודיו
תבניות הנייר של סנו | צילום: משין סמארט סטודיו

 

[highlight color="yellow"]הסיר של השף.[/highlight] המותג ARCOSTEEL, בשיתוף פעולה עם השף מאיר אדוני, השיק סוטאז' בקוטר של 32 ס"מ, בעל שכבות של ציפוי STONE עמיד ומונע הידבקות,  מה שמאפשר שימוש מופחת בשמן לבישול בריא יותר. לסיר מכסה מזכוכית מחוסמת עם פתח לשחרור אדים, השומר על הולכת חום שווה בזמן הבישול. הסיר מוצע באריזת מתנה מהודרת, הכוללת גם ספרון מתכונים של השף. 299 שקלים. ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן ובחנויות לכלי בית.

הסוטאז' של ארקוסטיל ומאיר אדוני | צילום: יח"צ
הסוטאז' של ארקוסטיל ומאיר אדוני | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]רך ומלטף.[/highlight] רשת GOLF&CO מציעה מצעי ג'רסי רכים ונעימים, העשויים טריקו איכותי. המצעים יוצרו בפיתוח טכנולוגי המאפשר סריגת חוטי אלסטן לתוך בד סריג, כך שמתקבל סדין בעל גמישות יוצאת דופן, המתלבש בקלות רבה על המזרן ועוטף אותו בצורה מיטבית. תוספת האלסטן מבטיחה בד קל לטיפול, בעל זמן ייבוש קצר יחסית לסדיני כותנה וללא צורך בגיהוץ. בהיצע: סדינים, ציפות וציפיות לכריות בכמה צבעים, הנמכרים כבודדים לשילוב בשיטת מיקס אנד מאץ'. החל מ-60 שקלים לציפית ועד 289 שקלים לציפה.

מצעי ג'רסי בגולף אנד קו | צילום: ערן סלם
מצעי ג'רסי בגולף אנד קו | צילום: ערן סלם

 

[highlight color="yellow"]חטאים מתוקים.[/highlight] לא לסופרי קלוריות. רגע לפני סיום חגיגות ה-40 למילקי, מציעים בשטראוס שתי הצעות מפתות: 1. מילקי עוגת יומולדת בטעם שוקולד עם קרם בטעם וניל, קרם שוקולד ושבבי שוקולד מריר במשקל 500 גרם. 26 שקלים; 2. מילקי חגיגה בטעם שוקולד עם טופ כפתורי שוקולד וסוכריות צבעוניות ומילקי בטעם שוקולד עם טופ בראוניז. 5 שקלים. ברשתות השיווק.

מילקי עוגת יומולדת | צילום: יח"צ
מילקי עוגת יומולדת | צילום: יח"צ

 

[highlight color="yellow"]התחזית: גלי חום.[/highlight] אין כמעט אישה בגיל המעבר או בסמוך לו, שלא חווה את הסיוט הזה שנקרא גלי חום. מוצר שיכול להקל על הצרה הצרורה הזו הוא תרסיס בשם פרומנסיל. הוא מבוסס על תלתן אדום – צמח רב שנתי הצומח בין יולי לספטמבר ושימש אלפי שנים כצמח מרפא אנטי דלקתי. את התרסיס, המעניק אפקט קירור מקומי, יש להתיז על אזור הצוואר והחזה ולאפשר לחומר להתנדף ולקרר. 75 שקלים. בסופר פארם, בבתי המרקחת ובבתי טבע.

להקלה על גלי חום | צילום: אלון גנון
להקלה על גלי חום | צילום: אלון גנון

 

[highlight color="yellow"]חמסה עליכם.[/highlight] לכבוד חגי תשרי, מציעים בד"ר פישר משיקה מהדורה מיוחדת של אלכו-ג'ל – הג'ל לניקוי ידיים ללא צורך במים וסבון (30 מ"ל) – במתלים לתיק בעיצוב של חמסות צבעוניות. 20 שקלים. ברשתות הפארם וברשתות השיווק.

אלכו ג'ל בנרתיקי חמסה לתלייה על התיק | צילום: יעל האן
אלכו ג'ל בנרתיקי חמסה לתלייה על התיק | צילום: יעל האן

 

[highlight color="yellow"]לבישום האווירה.[/highlight] רשת SACARA מציעה קולקציית מפיצי ריח, המרעננים את החלל ומנטרלים ריחות רעים. לבחירתכם: מפיצי ריח לבית, 10-18 שקלים; מפיץ ריח לרכב, 10 שקלים; מבשם בדים, 10 שקלים; פתיתי סבון, 8 שקלים. בסניפי הרשת ובאתר: www.sacara.co.il

מבשמים לבית של SACARA ֻ צילום: קית גלסמן
מבשמים לבית של SACARA ֻ צילום: קית גלסמן

 

[highlight color="yellow"]הגודל לא קובע.[/highlight] מ-MILLUCA מגיעים אלינו ליפסטיקים זעירים בשלל צבעים – לרבות ירוק, כחול וצהוב (אתן מוזמנות לנסות!). נוסחתם הקרמית הנוחה למריחה מועשרת באבקה מינרלית לטשטוש פגמים. אפשר להשתמש בהם גם כצלליות לעיניים. 10 שקלים. בסופר פארם.

מיני ליפסטיק של MILLUCA | צילום: יח"צ
מיני ליפסטיק של MILLUCA | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות