fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבר לא כל כך אחידה

פעם היא הייתה חולצת טי פשוטה בשניים-שלושה צבעים, היום היא מוצעת בגזרות שונות, בשפע צבעים ועם טוויסטים עדכניים * קבלו את החולצה של התלבושת האחידה מודל 2019
צילום: שי יחזקאל, "הילדים של קסטרו"
צילום: שי יחזקאל, "הילדים של קסטרו"

אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון (איומי השבתה וכו') ב-1 בספטמבר תיפתח שנת הלימודים תש"פ, וההכנות והרכישות בעיצומן. בעוד שבענייני יומנים, מחברות, קלמרים, תיקים ושאר אקססוריז, לתלמידים נשמרת זכות בחירה חופשית, לתלבושת האחידה כולם מחויבים. על אף שנדמה שמדובר במשימה קלה של פריט קל לרכישה, מתברר שהחברות והמותגים דאגו לבצע, גם במסגרת האחידה, כמה שינויים. אלה באים לידי ביטוי בגזרות השונות, באיכות הבדים, בצבעים וגם במבצעים ובמחירים. להב אור-ים, מנהל השיווק של רשת חנויות האופנה SELECT, מנדב חמישה טיפים חשובים.

מבחר מבלבל
החולצה שהייתה פעם טי פשוטה, שמקסימום מוצעת בכמה צבעים, מוצעת כיום בכמה ורסיות: עם צווארוני וי או ניקי, עם שרוולים מקופלים, בגזרת טוניקה, קצרה מלפנים וארוכה מאחור, גזרת סלים פיט צמודה, גזרה רחבה ועוד.
ההמלצה: בחרו חולצות בגזרות מעניינות אך שיתאימו למבנה הגוף של הילד או הילדה כדי שיחושו בנוח.

חמש חולצות ב-50 שקלים. H&O | צילום: שי פרנקו
חמש חולצות ב-50 שקלים. H&O | צילום: שי פרנקו

חשבו קדימה מבחינת מידות
רוב ההורים קונים את חולצות התלבושת האחידה לפני תחילת שנה בכמות גדולה לכל השנה, גם כדי לחסוך זמן וגם כדי ליהנות ממבצעי הכמות המשתלמים. עם זאת, זכרו שמדובר בילדים שגדלים לאורך השנה וכי השנה נחלקת לארבע עונות ומזג האוויר משתנה.
ההמלצה: רכשו חולצות לתחילת שנת הלימודים במידה המדויקת ואת שאר החולצות רכשו במידה אחת יותר, על מנת הילדים יגדלו לתוכה. הדבר יהיה נכון גם בעונת החורף, שבה אנו מלבישים את הילדים בשיטת השכבות או הבצל.

שש חולצות ב-100 שקלים ושירות הדפסה ייחודי. קסטרו | צילום: נטלי זריקר
שש חולצות ב-100 שקלים ושירות הדפסה ייחודי. קסטרו | צילום: נטלי זריקר

צבעוניות
החולצה האחידה זמינה כיום בחנויות וברשתות השונות בכל כך הרבה גוונים וצבעים עד שממש אי אפשר לבחור.
ההמלצה: רגע לפני ההתלבטות, התקשרו לבית הספר ובררו מה הם צבעי החובה. האם לטקסים ובימי שישי חובה ללבוש לבן? האם יש ימים בהם על התלמידים ללבוש צבע אחיד? ומה עם שיעורי ספורט? לאחר שביררתם את הסוגיות, הפנו את השאלה לילדים עצמם ותנו להם לבחור.

שש חולצות ב-100 ברשת FOX KIDS | צילום: גיא כושי ויריב פיין
שש חולצות ב-100 ברשת FOX KIDS | צילום: גיא כושי ויריב פיין

מבחן הכביסה
כבר הגענו למסקנה שהתלבושת אחידה לא באמת כל כך אחידה והדבר נכון גם לגבי איכות הבדים.
ההמלצה: בדקו על התווית את הרכב הבד, מדדו על גופם של הילדים ובדקו שאינו מגרד או מציק, עבה או דק מדי. שאלו את הורי התלמידים האחרים היכן רכשו והאם מרוצים. במידת האפשר בצעו ניסוי קטן בעצמכם. רכשו חולצה אחת והעבירו אותה מספר כביסות. בדקו האם היא מתכווצת, כיצד היא נראית לאחר הכביסה והאם הסמל אינו מתקלף.

מחירים ומבצעים
בגזרת המחירים והמבצעים מתנהלת מלחמה של ממש על כיסם של ההורים, כאשר כל רשת מנסה לגבור על השנייה במבחן האטרקטיביות.
ההמלצה: אל תתעצלו, בדקו והשוו מחירים ובדקו בנוסף האם הדפסת הסמל כלולה במחיר והאם נעשית במקום.

קנו חמש, קבלו חולצה במתנה. רשת SELECT | צילום: דמיטרי גרין, בשיתוף עמותת "ביחד" לשילוב ילדים עם מוגבלויות
קנו חמש, קבלו חולצה במתנה. רשת SELECT | צילום: דמיטרי גרין, בשיתוף עמותת "ביחד" לשילוב ילדים עם מוגבלויות

ומה ברשתות?

ברשת [highlight color="yellow"]H&O[/highlight] מציעים חולצות עם לוגו בית הספר במבצע של חמש ב-50 שקלים כולל לוגו בית הספר. החולצות מוצעות ב-12 צבעים בכל המידות מילדים ועד נוער.

ב[highlight color="yellow"]קסטרו[/highlight] תרכשו שש חולצות ב-100 שקלים כולל הדפסת לוגו בית הספר. החולצות מוצעות במבחר של גזרות עדכניות ואופנתיות ובצבעים המתאימים לקולקציה האופנה של הרשת בכל המידות מילדים ועד נוער. שירות ייחודי מאפשר להדפיס על גבי החולצות את סמליהם של כל בתי הספר בישראל אונליין ולקבל אותן ישירות אל הבית או אל החנות הקרובה אליכם. המשלוח – חינם. החולצות עשויות 100 אחוז כותנה איכותית ונושמת. מחיר חולצה בודדת – 20 שקלים. חנות האונליין: www.castro.com.

ברשת [highlight color="yellow"]FOX KIDS[/highlight] מציעים שש חולצות ב-100 שקלים והדפסת סמלי בית הספר חינם במקום. מידות: 18-4. רשימת החנויות המשתתפות באתר: www.fox.co.il

רשת חנויות האופנה [highlight color="yellow"]SELECT[/highlight] מציעה חולצות איכותיות, העשויות 100 אחוז כותנה סרוקה בחולצות הבנים ו-95 אחוז כותנה סרוקה ו-5 אחוז ספנדקס בחולצות הבנות. החולצות זמינות הן בצווארון ניקי עגול והן בצווארון וי לבחירה ובמבחר גדול של צבעים. 20-17 שקלים לחולצת בנים או בנות במידות 18-8, 20 שקלים לחולצת נערים במידות S-XXL ו-25 שקלים לחולצות נערות במידות 4-1. בקניית חמש חולצות מקבלים עוד אחת בחינם וכן הדפסת סמל בחינם. להשיג גם באתר: www.Select-Fashion.co.il.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות