fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסניף השישי של רשת המכולת נחנך בקרית מוצקין

רשת המכולת מציעה ללקוחותיה חוויית קנייה במחירים אטרקטיביים של מוצרים טריים, זמינים, מתחת לבית. עתה, לרגל הפתיחה, מציע הסניף מבצעים בלעדיים
משיקים את הסניף השישי של רשת המכולת | צילום: מיקי שרון
משיקים את הסניף השישי של רשת המכולת. מור ומאור בלס, רום ברוקנר, יניב בן אלי והרב עדי פינטו | צילום: מיקי שרון

הסניף השישי של רשת המכולת, בניהולם של הזוג הצעיר מור ומאור בלס, נחנך השבוע ברחוב ז'בוטינסקי בקרית מוצקין בהשקה חגיגית ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

היו שם הבעלים של הרשת יניב בן אלי ורום ברוקנר, ואת המזוזה קבע הרב עדי פינטו. המוזמנים, לקוחות ובני משפחה, נהנו מקייטרינג מפואר.

רשת המכולת מתבססת על מיתוג גבוה ומיוחד של מכולות שכונתיות, המעניקות לתושבי האזור חוויית קנייה במחירים אטרקטיביים. בשל מגפת הקורונה השתנו אצל חלק מהצרכנים הרגלי הקנייה – לא עוד אגירה של מוצרי מכולת, אלא רכישה של מוצרים טריים, זמינים, מתחת לבית, ובמקרה הזה רשת המכולת עונה על צורכי לקוחותיה. בכל סניפי הרשת יש שירות משלוחים בעדיפות עליונה לגילאים המבוגרים.

קביעת המזוזה. מור בלס, יניב בן אלי, מאור בלס, רום ברוקנר | צילום: מיקי שרון
קביעת המזוזה. הרב עדי פינטו, מור בלס ויניב בן אלי | צילום: מיקי שרון

סניף ז'בוטינסקי של רשת המכולת מצטרף לסניפי הרשת הפועלים ברחובות קדיש לוז וקק"ל בקרית מוצקין, ברחובות איינשטיין והתיכון בחיפה וביישוב נווה זיו ליד נהריה. עתה, לרגל הפתיחה, מציע הסניף מבצעים בלעדיים.

הסניף השביעי של הרשת, המוקם ממש בימים אלה ברחוב שבטי ישראל בקרית חיים, צפוי להיפתח בסוף נובמבר.

 

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות