fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הטוסטר שעושה הכל (כמעט) ופיג'מה לתפארת

וגם: מוצרי שיער חדשים, קרם לחות לעור רגיש ויבש, חדשים באגף הכביסה ומשקפיים במבצע

 

[highlight color="yellow"]הכל בראש[/highlight]
רשת SABON השיקה סדרה של מוצרים לטיפוח השיער בשלושה שלבים. השלב הראשון – פילינג לקרקפת (79 שקלים ל-300 גרם), השלב השני – שמפו לשיער (55 שקלים ל-300 מ"ל) והשלב השלישי – מסכה, המשלבת שלוש פעולות במוצר אחד (משקמת שיער יבש ופגום, מעניקה הזנה וחושפת שיער מבריק ורך כמשי, 79 שקלים ל-200 מ"ל). בנוסף, מוצעים שני מוצרים משלימים: שמפו קרם עדין ללא הקצפה לשימוש יומיומי (45 שקלים ל-200 מ"ל) וסרום המצפה את קצות השיער בשכבה של ברק ומגן עליו מפני נזקי הסביבה (60 שקלים ל-30 מ"ל). המוצרים מכילים שלושה שמנים טבעיים בעלי תכונות ייחודיות (מרולה, אביסיני וקמליה) ואינם מכילים SLS ופראבנים. להשיג בשני ניחוחות. הכל מעולה, אם כי קצת יקר.

מוצרי השיער של SABON | צילום: רונן מנגן
מוצרי השיער של SABON | צילום: רונן מנגן

[highlight color="yellow"]חסל יובש[/highlight]
חברת לה רוש פוזה מציעה קרם לחות מגן ומרגיע המיועד לעור רגיש ויבש. הוא מסייע בהרגעת תחושת הגירוי, מסייע בשיקום העור ומגן עליו. הקרם, שנקרא "טולריאן סנסיטיב ריץ'" מכיל גליצרין, חמאת שיאה, ויטמין B3 ומים טרמליים ממעיינות לה רוש פוזה. הוא מתאים גם לתינוקות. 129 שקלים ל-40 מ"ל. בבתי מרקחת פרטיים וברשתות הפארם. ברחבי הארץ.

קרם לחות לעור מגורה ויבש של לה רוש פוזה | צילום: יח"צ
קרם לחות לעור מגורה ויבש של לה רוש פוזה | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]צאי עם הפיג'מה[/highlight]
הפיג'מות החדשות של דלתא הן בהחלט מהסוג שאפשר להתהדר בהן לא רק בין ארבעת קירות הבית. הן כל כך יפות שאפשר בכיף לצאת איתן לטייל עם הכלב, לשתות קפה עם חברה ולהביא את הילד לגן. הפיג'מות עשויות 100 כותנה בבדי ויסקוזה רכים ומשלבות עיצובים ודפוסים בהשראת טרנד דפוסי החיות, הטרנד המוזהב והקלאסי לצד מיקי מאוס, מיני מאוס, בטי בו, החתולה מארי, סופר מן, סימפסון ועוד. 130-270 שקלים. ברשת דלתא, ב-H&O ובאתר.

פיג'מה של דלתא | צילום: מאשין
פיג'מה של דלתא | צילום: מאשין

[highlight color="yellow"]עונג כביסה[/highlight]
שופרסל הרחיבה את קטגוריית מוצרי הכביסה תחת המותג הפרטי שלה והשיקה סדרת מרככי כביסה בשם SPA בארבעה ניחוחות של בשמים יוקרתיים וכן ג'ל מרוכז לכל סוגי הכביסה, בארבעה ניחוחות, וג'ל ייעודי לתינוקות. המוצרים מוצעים בשני גדלים: ליטר ו-3 ליטר. 15 שקלים לליטר מרכך, 25 שקלים ל-3 ליטר ג'ל כביסה.

מרכך כביסה של שופרסל | צילום: יח"צ
מרכך כביסה של שופרסל | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]מלך הטוסטרים[/highlight]
נכון שהטעם של הלחמנייה שהפשרתם במיקרוגל כבר לא משהו? ובכן, שימו לב לחידוש הבא: המותג השוודי אלקטרולוקס מציע טוסטר שהוא הרבה יותר מטוסטר. יש לו טיימר המראה מתי הטוסט מוכן (הקץ לטוסטים השרופים), יש לו מגש פירורים נשלף לניקוי קל ומהיר ויש לו גם לחצנים מיוחדים עבור פעולות הפשרה וחימום. גם הכבל שלו לא יעצבן אתכם, שכן הוא מתאסן במתקן בסיס ייעודי. 399 שקלים. בחנויות החשמל.

הטוסטר של אלקטרולוקס | צילום: יח"צ
הטוסטר של אלקטרולוקס | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]פרחים באמבט[/highlight]
מהמותג הוואי מגיע אלינו קרם רחצה בשם "רגעים שמימיים" בניחוח של פרח הקמליה. הוא מעניק תחושת רעננות ורכות לעור ואינו מייבש אותו. כ-11 שקלים ל-700 מ"ל. ברשתות השיווק.

קרם רחצה של הוואי | צילום: יח"צ
קרם רחצה של הוואי | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]משקפיים בהנחה שווה[/highlight]
רשת הוויאנס, הידועה בעיקר בכפכפים האייקוניים שלה, השיקה השנה בישראל גם קולקציית משקפי שמש ברוח המותג, ועתה היא מציעה את כל הקולקציה ב-50 אחוז הנחה. 75-175 שקלים. המבצע עד סוף נובמבר.

משקפיים של הוויאנס ב-50 אחוז הנחה | צילום: יח"צ
משקפיים של הוויאנס ב-50 אחוז הנחה | צילום: יח"צ

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות