[highlight color="yellow"]סתיו ססגוני[/highlight]
קולקציית הילדים של קסטרו לסתיו-חורף משלבת השראה יפנית, ספורט ורוקנ'רול, כשנעלי הסניקרס יוצרו, לראשונה, בשיתוף פעולה עם VANS. הצבעים הבולטים הם ורודים ואפורים עדינים, ורוד מסטיק, ירוק דשא, נייבי, אפרסק ואינדיגו לצד הדפסי פפיטה, קקטוסים וגולגולות, עגורים יפניים, איילים, דובים, וארנבים. 36-270 שקלים.
[highlight color="yellow"]הניחוח שנשאר[/highlight]
סנו השיקה סדרת מרככי כביסה בשם Pure sensations, המציעה שני ניחוחות חדשים: Gentle breeze ו-Floral touch. המדור דגם את הראשון, המשלב תווים פרחוניים של נרולי, מגנוליה וברגמוט, ובמילה אחת: וואו! ניחוח משגע ובישום עוצמתי שנשאר לאורך זמן. כ-16 שקלים לליטר. ברשתות השיווק.
[highlight color="yellow"]שולפים ציפורניים[/highlight]
חברת MILLUCA מציעה קולקציה של לקים, בהם קלאסיים לצד לקים בגימור מנצנץ, בגימור מט ואפילו לקים בניחוח עדין. המברשת הנוחה מאפשרת מריחה קלה, חלקה ומדויקת, והלקים מתייבשים במהירות. כ-9 שקלים בלבד. בסופר פארם.
[highlight color="yellow"]חלבון לדרך[/highlight]
מתלמה מגיעים אלינו חטיפי TO GO חדשים, כל חטיף מכיל 10 גרם חלבון. מומלץ שיהיה בתיק לכל מקרה וגם לאכילה לאחר אימון או כנשנוש בין הארוחות. החלבון בחטיפים הוא חלבון סויה מלא מהצומח. החטיפים מוצעים בשני טעמים: בוטנים ושקדים בציפוי בטעם קרמל ובוטנים ושקדים בציפוי בטעם קוקוס. כ-14 שקלים למאגדת של חמישה חטיפים. ברשתות השיווק.
[highlight color="yellow"]אל קמט[/highlight]
חברת הקוסמטיקה תפוח טכנולוגיות השיקה קרם הזנה וטיפול בקמטים, עשיר במיוחד, בעל מרקם עדין ונעים הנספג במהירות. הקרם מבוסס על שמנים וחמאת שיאה ומועשר במינרלים ובוויטמינים. מתאים גם לשימוש בצוואר ומותאם במיוחד לתנאי האקלים בארץ. 130 שקלים ל-50 מ"ל. לבירור נקודות המכירה: 1-700-70-74-78
[highlight color="yellow"]פרה במעדן[/highlight]
חדש משטראוס במהדורה מוגבלת: מעדן חלב דני עם שוקולד פרה. הוא אינו מכיל גלוטן ומוצע בגביע של 125 גרם. באגף מעדני ה-PRO, המועשרים בחלבון, מצטרף לטעם השוקולד טעם וניל. כ-3 שקלים. ברשתות השיווק.