fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שעה אחת וטיפול אחד אצל צור ציפורה ישנו לכם את החיים

החיבור בין גוף לנפש הנו עולם שלם, צור ציפורה, 57, מקרית אתא התנסתה יום אחד בטיפול רפלקסולוגי ונדהמה לגלות את התחום והקסם שבאיזון הגוף והנפש דרך מגע בלבד
טיפול רפלקסולוגי אחד שינה לי את החיים | צילום: אילוסטרציה

המקצועיות וההצלחה של ציפורה מלווים אותה כבר 15 שנה לעזור לאנשים לפתור בעיות כמו כאבי גב, כאבי ראש, חרדות, מתחים, בעיות בתהליכי כניסה להריון, בעיות שרירים, חוסר איזון הורמונלי ועוד.

בקליניקה שלה בקרית אתא, בשעה של טיפול דרך מגע בכפות הרגליים, ציפורה מאבחנת את מצבו הבריאותי של המטופל ובעזרת מגע מדויק בנקודות בכפות הרגליים היא מביאה את האדם לאיזון לו הוא זקוק.

"התוצאות מדברות בעד עצמן, מטפלת נהדרת עם אישיות נפלאה",  "טיפול מקצועי שענה על כל החששות שלי, כל יום שעבר הרגשתי טוב יותר וכשסיימתי את הטיפול לא האמנתי שאני ארגיש מצוין ואחזור לעצמי חזקה ובריאה יותר", אלו רק חלק מהשבחים להם זוכה ציפורה ממטופליה.

 

 

לטיפול היכרות אצל צור ציפורה ב-200 ש"ח השאירו פרטים

אחרי טיפול, האדם מגיע לאיזון ברבדים שונים. מבחינה נפשית, הוא רגוע יותר ומבחינה פיזית, הקלה עצומה בכאב, שיפור בזרימת הדם והחמצן מה שיוצר הבראה של הגוף.
רבים ממטופליה, אינם מגיעים לשם טיפול בכאב או בעיה מסוימת, אלא כטיפול מפנק בלבד, שעה של ניתוק ורגיעה כדי לחזק את הנפש, להתחבר לעולם הפנימי ולחזור מחוזקים יותר לחיי היום יום.

הקליניקה הנהדרת של צור ציפורה ברחוב בורכוב קרית אתא
הקליניקה הנהדרת של צור ציפורה ברחוב בורכוב קרית אתא

בנוסף להצלחה של ציפורה בתחום הרפלקסולוגיה היא אוחזת בתארים נוספים. רייקי מאסטר, העברת אנרגיה למטופל בעזרת מגע או ללא מגע, מטפלת בתטא היליניג, טיפול בתת מודע המסייע להגיע למצב של ריפוי ושחרור חסמים, אקסס בארס ואקסס בודי, טיפול בתחום המודעות העצמית ומתקשרת.

צור ציפורה צילום: עצמי
צור ציפורה צילום: עצמי

המתנה הכי גדולה שתוכלו לתת לעצמכם או לאחרים זה טיפול בנפש ובגוף. להגיע לרגיעה ושלווה פנימית, לפתור בעיות בריאות שונות ללא כל התערבות חיצונית של תרופות יכולה להיות שלכם עכשיו בהטבה חד פעמית. הבטיחו לעצמכם שעה של שלווה מחיי היום יום והתנסו בחוויה שתפתח בפניכם עולם שלם, חדש וחופשי יותר.

לטיפול היכרות אצל צור ציפורה ב-200 ש"ח השאירו פרטים

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות