fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מקבלים את 2020

עם יינות מבעבעים, חזייה הולמת, בושם לו ולה ועוד כמה דברים. שנה אזרחית טובה

 

[highlight color="yellow"]מבעבעים קלות[/highlight]
מותג הלמברוסקו האיטלקי EMILIANO מציע לחגיגות סילבסטר שלושה יינות מבעבעים איכותיים: BIANCO – לבן; ROSE – רוזה ו-ROSO – אדום. מדובר ביינות מבעבעים קלות, בעלי שיעור מתון של כוהל. טעמם פירותי ומתיקותם עדינה. 30 שקלים. ברשתות השיווק ובחנויות היין.

למברוסקו EMILIANO | צילום: יח"צ
למברוסקו EMILIANO | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]יבש או חצי יבש?[/highlight]
מותג הקאווה הספרדי IBERICA מציע את קאווה IBERICA – יין מבעבע כשר בשתי גרסאות: יבש – BRUT או חצי יבש – SEMI SECO. מקור קאווה IBERICA הוא באזור פנדס שבקטלוניה והיא מיוצרת בבית הקאווה האיכותי "מסאקס", מראשוני יצרני הקאווה, על פי המסורת של תסיסה שנייה (מתודת שמפיין) והתיישנות של בין שנה וחצי לשנתיים. 30 שקלים. ברשתות השיווק ובחנויות היין.

קאווה IBERICA | צילום: יח"צ
קאווה IBERICA | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]שקוף שזה סקסי[/highlight]
מותג ההלבשה התחתונה טריומף מציג קולקציית סילבסטר חגיגית וחושנית, המשלבת פריטים מחמיאים ונוחים. המוטיב הבולט בקולקציה הוא תחרה פרחונית שמלווה את כל הדגמים. בהיצע: חזיות פוש אש ומיני מייזרים, חזיות עם ריפוד וללא ריפוד, תחתונים בגזרות שונות ומחטבים. 70-400 שקלים. במשביר לצרכן ובחנויות להלבשה תחתונה.

טריומף | צילום: יח"צ
טריומף | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]תפתחו את העיניים[/highlight]
מותג טיפוח העור הצרפתי DIADERMINE, שהמדור כבר החמיא לו בעבר, הן בשל המוצרים המצוינים שלו והן בשל המחירים ההגיוניים, השיק שני סוגים של קרמים לעיניים המבטיחים פעולת מיצוק באזור הרגיש וכן הפחתת כהויות ונפיחויות. הקרם Lift+ Super Filler מעניק אפקט של פעולת מילוי הקמטים ומסייע בהפחתת נפיחויות וכהויות. הקרם השני, Lift+, ממצק ומשפר את רמת הקולגן בעור. בשורה התחתונה, שניהם עושים פעילות דומה. 60-64 שקלים. בסופר פארם בלבד.

קרם עיניים של IADERMINE | צילום: יח"צ
קרם עיניים של IADERMINE | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]לה ולו[/highlight]
לכבוד סוף השנה האזרחית, השיק בית האופנה Calvin Klein בושם יוניסקס, לה ולו, במהדורה מוגבלת לאספנים. הבושם ששמו: CK ONE COLLECTOR’S EDITION, מכיל בניחוחו ברגמוט, ריבס, אשכולית, אקורד של ג'ין, רוזמרין, מחטי אורן, אמברטוליד, עץ לבנה ואמברוקס. 249 שקלים ל-200 מ"ל. ברשתות הפארם.

Calvin Klein | צילום: יח"צ
Calvin Klein | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]ספיישל לקמטייך[/highlight]
מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי VICHY השיק קרם יום בשם "קולגן ספיישליסט", אותו הוא מגדיר "חדשני ופורץ דרך" בתחום האנטי אייג'ינג. הקרם, מסדרת "ליפטאקטיב", מסייע, כך היצרנים, בתיקון מראה סימני הגיל הנגרמים כתוצאה מאיבוד קולגן בעור ומבטיח מראה עור צעיר יותר, מוצק יותר וקורן יותר. הוא מכיל פורמולה עוצמתית של רכיבים פעילים ומתאים לכל סוגי העור. המדור מבטיח להתמיד. 229 שקלים ל-50 מ"ל.

VICHY | צילום: יח"צ
VICHY | צילום: יח"צ

[highlight color="yellow"]גרסת המשאבה[/highlight]
מותג הטיפוח לתינוקות Soft Care מציע שמפו אל דמע לתינוק ואל סבון בניחוח תינוקי קלאסי בבקבוק עם משאבה (770 מ"ל) נוח לשימוש. המוצרים אינם מכילים פראבנים או חומרים הגורמים לגירוי. כ-17 שקלים. ברשתות השיווק והפארם.

Soft Care | צילום: מוטי פישביין
Soft Care | צילום: מוטי פישביין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות