fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקריות עמוק בתוך הבור(ות)

לצ'רקס נמאס מהבורות של הקריות. השבוע, כשהוא חטף זבנג בגלגל השמאלי של מכוניתו, הוא היה בטוח שהקסאם הראשון בקריות נחת בדיוק עליו.
הבורות בכבישי הקריות. חלוצי התעשייה | צילום: מיכל גילת
הבורות בכבישי הקריות. חלוצי התעשייה | צילום: מיכל גילת

מאת צ'רקס

בחזרה אל הבורות בכבישי הקריות. לפני כחודש, בשיא החורף, דיווחתי כאן על הבורות, ושום דבר לא זז. הבורות לא תוקנו, והשבוע, בנסיעה איטית של 60 קמ"ש, חטפתי זבנג בגלגל השמאלי של מכוניתי.

תחילה חשבתי שהקסאם הראשון בקריות נפל בדיוק עליי, ובסוף התברר שפשוט הגלגל נכנס לתוך בור וחטף מכה חזקה מאוד. גם הגב שלי.

אלוהים אדירים, כמה זמן לוקח לסתום ולתקן כמה בורות. הכבישים אחרי הגשם ספוגים מים, ומשאיות שנוסעות פה דוחסות את הכביש ומפוררות אותו.

אני חוזר ואומר שראשי הערים חייבים לפעול לפני שיירשם החלל הראשון בקריות בגלל בור. זה עלול להיות רוכב אופניים או רוכב אופנוע.

אלוהים אדירים, כמה זמן לוקח לסתום ולתקן כמה בורות. הכבישים אחרי הגשם ספוגים מים, ומשאיות שנוסעות פה דוחסות את הכביש ומפוררות אותו

מחיר הכדורגל

יש בקריות עשרות בתי קפה שבהם נוהגים להתכנס חובבי ספורט בלילה, כדי לראות ביחד כדורגל. כולם פה אוהדי כדורגל מקומי, שמחים מההישגים של מכבי והפועל חיפה ומצפים לשני משחקי דרבי מאוד-מאוד מאתגרים לקבוצות שלנו.

משום מה אי אפשר לראות את המשחקים באותם מקומות מפגש, בגלל שחברות הכבלים דורשות אלפי שקלים לשנה מאותם בתי הקפה עבור שידור המשחקים. מישהו צריך לאפשר גם תרבות פנאי קהילתית ולא לתת למונופולים להשתלט על חיינו.

אם בבית פרטי ערוצי הספורט עולים כמה מאות שקלים בשנה, בתי העסק מחויבים באלפי שקלים, שגם 10 אוהדי כדורגל ששותים קפה ובירה תוך כדי צפייה חברתית במשחקים הללו, לא מכסים את העלויות המטורפות.

אז אולי הגיע הזמן שמישהו מהרגולטורים יעזור לכולנו, יעזור גם לבעלי העסקים ויעזור גם לצרכנים.

אבל כשאומרים רגולציה, צריך ממשלה, ולצערי, גם אחרי משחק הבחירות מספר 3, נכון לרגע זה אין עדיין ממשלה בישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות