fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכתובת על הקיר

יצחק רבין ז"ל (צילום: לע"מ)
יצחק רבין ז"ל (צילום: לע"מ)

באזכרה לאביה אמרה דליה רבין שיש היום דיבור לגיטימי על כך שרבין היה מכשול והיה הכרח לא יגונה להוריד אותו. דליה רבין צודקת. לאחרונה האווירה בחוגי הימין היא שהם לא כל כך קיצוניים שנותנים לגיטימציה לרצח.

השבוע אמר לי מישהו שהוא שמח על בחירתו של טראמפ. עכשיו תהיה התנחלות משמעותית ביהודה ושומרון, אמר האיש, ייבנו יישובים חדשים, והחלל שהותיר רבין, שייבש את ההתיישבות, יתוקן במהלך היסטורי ובא לציון גואל.

יצחק רבין ז"ל (צילום: לע"מ)
יצחק רבין ז"ל (צילום: לע"מ)

רבין, אוסלו, בגידה, שמאל קיצוני, רביב דרוקר, אילנה דיין – הכל נכלל בכריכה אחת של חוסר פטריוטיות, חוסר נאמנות, טיפשות פוליטית, התחנפות לערבים, חילוניות משולבת בחוסר כבוד לדת והומוסקסואליות. עכשיו יש את מי להאשים. עכשיו יש אויב פנימי שגורם לכל הבעיות במדינה. מסתבר שלשקר ההולך ומתעצם יש חיים משל עצמו ותשובות ופתרונות מוכנים מראש. כך למשל, אין טעם בשלום, כי אין עם מי לעשות אותו. אין אפשרות להוריד את מחירי הדיור, כי הקרקע נגמרת ועכשיו היא יקרה להשגה. יוקר המחיה נובע ממונופולים של טייקונים לכל דבר. יש סיבה ברורה וכתובת ברורה, רק לממשלה הטובה והדואגת שלנו אין אחריות בעניין.

אז אם יום אחד תקומו לרעידת אדמה או לצונאמי, חלילה, תדעו לכם שרבין והשמאל הם האשמים בתקלה הזאת, רק הם ובני בריתם, אנשים בוגדים, אנשים יהירים, אנשים טיפשים חסרי כבוד ונאמנות לערכי הציונות ולתפארת מדינת ישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות