fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנבים בלילה

קרה לכם שבזמן שישנתם את שנת הלילה שלכם, גנבים הסתובבו בביתכם? תארו לכם מה היה קורה, אם במקרה הייתם מתעוררים, דופקים לו עם מוט מכה בראש וגורמים לו נזק בלתי הפיך
גנבים בלילה | צילום אילוסטרציה: פיסקאביי
גנבים בלילה | צילום אילוסטרציה: פיסקאביי

הטור של צ'רקס

כל חיי הרגשתי מוגן בבית שלי, מכיוון שידעתי שבקריות כבר לא פורצים לבתים. אז זהו שלא. בקרית חיים, במוצקין ובביאליק פעלה כנופיית גנבים שבשלוש לפנות בוקר, בשיא השינה של כולנו, חדרה לבתים שלנו, גנבה כסף וגנבה את מפתחות הרכב.

הכנופיה שמנתה חמישה גברים צעירים נתפסה, אבל החרדה האישית מאוד אמיתית. בבית שלך, בזמן שאתה ישן קורים דברים, ולא בטלוויזיה, אלא במציאות שיכולה להפוך לסרט אימה. אם אתה מתעורר, האירוע יכול להסתבך ואם תישאר ותעשה את עצמך ישן, אתה הופך לאדם פסיבי, ואם תגיב, אתה עלול להיפגע.

הדילמה הזאת והידיעה שביתך הוא לא מבצרך הן הרגשה איומה ומתעתעת. מן הראוי שמשטרת זבולון תעשה כל מאמץ כדי לסכל כנופיות שכאלה בעתיד.

אני מתקשה לשאת את המחשבה שכולנו, אזרחים שקטים ושומרי חוק, נהיה חשופים לגנבים שבסיטואציה מסוימת מסוגלים להפוך לאלימים ומסוכנים.

במו עיניי ראיתי בקריון קטין, שגנבו לו את הבטרייה של האופניים, הפיל את הגנב לקרקע, החזיר לעצמו את רכושו והיכה בו מכות נאמנות. אם היה פוצע את הגנב, היה עלול להיות נתבע בגין גרימת נזק לאדם אחר בנסיבות מחמירות.

תארו לכם לילה שבו אתם מתעוררים בביתכם ולהגנתכם דופקים עם מוט מכה לגנב בראש וגורמים לו נזק בלתי הפיך. הדבר האחרון שאנחנו צריכים בעידן הקורונה שכל מיני גנבים יסתובבו לנו בסלון באמצע הלילה.

האתגר הזה מונח בפני מפקד משטרת זבולון ויפה שעה אחת קודם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות