fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחזית 2020: רוחות מלחמה וניסיון לצמצום פערים מול מרכז הארץ

המתיחות מול איראן תלך ותגבר לקראת המעבר בין 2020-2021. כניסה של כלי טייס בלתי מאוישים ורחפני מעקב ותקיפה ואף ירי של טילים בהמשך, אולם המערכות שלנו והצבא ידע להתגבר ולהגן על המדינה
ליאת חי טל. צילום: אושרי כהן

היועצת הרוחנית ליאת חי-טל מעכו הוכתרה כמיסטיקנית הבית של צפון-1, כיוון שהתחזיות שלה בעבר היו מדויקות. כמובן שחזרנו אליה שוב, הפעם לנסות להבין לאן פנינו בשנת 2020?

האם הצפון יצליח לצמצם את הפערים מול מרכז הארץ?

בבריאות

כמו בכל מקום, אנשים יתחילו לקבל יותר מודעות לגבי בריאות ותזונה נכונה ושימוש במוצרים מן הטבע. אנשים חולים שיצטרכו תרופות מצילות חיים או מיוחדות יקבלו יותר הזדמנויות להשיג אותן, כשקופות החולים בשיתוף משרד הבריאות ירחיבו את הסל שהם נותנים. בבתי החולים יתרחבו המחלקות עצמן ופחות בניה של בתי חולים חדשים. תהיה עלייה בתוחלת החיים, מה שיקשה על ביטוח לאומי בהמשך לספק את צרכי האוכלוסייה.

בתעסוקה

שנת 2020 תהיה שנה מצוינת מבחינת תעסוקה, עסקים רבים יתרחבו ויתפתחו. אזורי תעשייה יגדלו, חברות הייטק מהמרכז יבואו להשקיע בגליל בגלל עלויות נמוכות יותר ובגלל הטבות מהמדינה. קהילת העצמאים תגדל ותייצר מהפיכה חוקתית בכל הארץ.

בתרבות

התרבות תתעצם ותתפתח באזור הצפון. יהיו יותר פעילויות, פסטיבלים, ירידי אומנות, מופעים תיאטרון ומוזיקה, והבשורה החשובה היא שתהיה יותר התייחסות לקהל הוותיק, שצורך תרבות.

בחינוך

הרמה תעלה. משרד החינוך יציב רף יותר גבוה במערכת החינוך ותהיה יותר עזרה לילדים עם בעיות מיוחדות, קשב וריכוז, כשתקציבים יופנו לנקודה הזאת.

מה לגבי מלחמה?

המתיחות מול איראן תלך ותגבר לקראת המעבר בין 2020-2021, זה לא רק ישפיע על איזור הצפון אלא על כל הארץ.  למזלנו מדינת ישראל חזקה ויש לה קשרים רבים, היא תצליח לעמוד מול הקשיים. לצערי אני רואה, ואני נזהרת בדבריי, כניסה של כלי טייס בלתי מאוישים ורחפני מעקב ותקיפה ואף ירי של טילים בהמשך, אולם המערכות שלנו והצבא ידע להתגבר ולהגן על המדינה.

קשרים בין אישיים

אני מטפלת היום ומייעצת להמון זוגות וחווה את הסיפורים שלהם מידי יום. מגמה שאני רואה ומתעצמת היא שהצדדים ימנעו מלהתחתן מסיבות שונות, בעיקר כלכליות כדי לא לחוות את חוויית הגירושין בצורה קשה. נשים יעדיפו להביא ילדים מחוץ לנישואין דרך הפריות או דרך הורות משותפת. בנוסף, בקהילות בארץ, העזרה ההדדית תגבר ויושיטו יד בצורה רחבה יותר. בתוך כך, אנשים רבים יתחזקו ויתקרבו אל הדת, שם גם ימצאו את מקום המפלט שלהם. יהיו יותר בתי כנסת וישיבות.

תיירות

במסגרת האנרגיה המיוחדת של שנה זו, התיירות בארץ תפרח ותביא לעליה נוספת במצב הכלכלי מה שישפיע על כל אחד ואחת מאיתנו.

באופן כללי, בפוליטיקה

המצב של הפוליטיקאים בארץ הוא די עגום ויהיו עוד המון תהפוכות ושינויים ורק לקראת 2023-2024 תהיה יציבות בממשלה. שר הביטחון נפתלי בנט עשוי להפתיע בעתיד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות