fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רגע לפני הבחירות: המועמדת לראשות העיר כרמיאל, בת שבע אבוחצרה – מדברת על הכל!

בת שבע אבוחצרה, המועמדת לראשות העיר כרמיאל, רוצה להביא שינוי אמיתי באיכות החיים של תושבי כרמיאל. ״אני מתמודדת כי אכפת לי מהתושבים והעיר. השקעתי מכיסי ואני לא חייבת לאף בעל אינטרס כלום. אני מאמינה בכל ליבי שאנצח את הבחירות ואביא בשורה לעיר״ | טור אישי
המועמדת לראשות העיר כרמיאל, בת שבע אבוחצרה | צילום: אלון בראונשטיין

טור אישי – תוכן שיווקי

מספרים עליה: בת שבע אבוחצרה

"כילידת העיר כרמיאל, בת שבע אבוחצרה תמיד הייתה סביב עשייה קהילתית ועבודה ציבורית. החל מניהול תקציבי הראשות המקומית, מנכ״לית תאגיד המים וכלה בהתנדבות בקהילה כחברת הנהלת מאמא-נט ומקימת הליגה בכרמיאל, חברה בעמותה המסייעת למשפחות במצוקה ופעילות התנדבותית למען ילדים בעלי צרכים מיוחדים ונוער בסיכון. בכל מקום השאירה חותם וזכתה לשבחים רבים. הדרך הציבורית בה היא עוברת מובילה אותה להתמודדות לראשות העיר כרמיאל. ״זה היעוד שלי בחיים״.

ובכן, איך כוכב אחד מעז? ללא תמיכת מפלגה גדולה, ללא חיבור לחברי מועצה, ללא עזרה מבעלי אינטרסים, ללא אגו. אז איך היא באמת עושה את זה? ״אני רוצה להביא שינוי והשינוי מתחיל בדרך. אני לא רוצה להגיע לכיסא ראש העיר כשאני ״חייבת״ לאלף איש טובות הנאה, משרות או הנחות כאלה ואחרות. אני רוצה לבוא ולעבוד עבור כל תושבי כרמיאל ולא עבור אינטרסנטים ששוחים במים האלה כבר המון שנים. הרי מה זה שווה אם אגיע לתפקיד כשידי כבולות ואני צריכה לדאוג רק לחלק קטן בעיר? מזה יש לנו מספיק. אני נולדתי כאן, אני לא באתי לעשות סיבוב. אני צמחתי מכאן ואכפת לי איך יראה כאן העתיד ואני אלחם על זה. יש לי ניסיון ציבורי עשיר, אני מכירה טוב את השטח, אני מאוד אופרטיבית, אני מגיעה לנהל את כרמיאל כמו שאני יודעת״.

מי האנשים שעומדים לצד בת שבע אבוחצרה

"כמו בכל מערכת בחירות המתמודדים לראשות מביאים איתם צוות מסייע שעוזר להגשים את הדרך והחזון. ברשימה של בת שבע יש תמהיל מאוד מדויק של מומחים בתחומם שאמורים לאייש עמדות מפתח בהשגת היעדים הגבוהים אותם הציבה לעצמה. כולם באים עם קבלות של עשייה וההתנדבות. ממצטיין רמטכ״ל דרך מנהלת בכירה בתעשייה, מעולה חדש (ותיק) דרך אשת פיננסים, מתנדב ופעיל חברתי ועד סמנכ״לית קידום ופיתוח. כולם אינם חברי מועצה.

אנשים נקיים מפוליטיקה שהגיעו מתוך אידיאולוגיה לשרת את הציבור ובמטרה ליצור חיים טובים יותר בעיר כרמיאל. ״עבודת צוות היא המפתח להצלחת כל ארגון. התברכתי בצוות של אנשים מדהימים, ערכיים ומוסריים. אנשים שבאים מאהבה ואכפתיות לזולת. אנשים מהישוב שנולדו או גדלו כאן כל חייהם. זה מה שהעיר הזאת צריכה. לא עוד עסקנים שמחפשים עוד כסף, כוח וכבוד״.

בחירה באישה בראש רשות מקומית

"נתון מעניין מגלה שמתוך 260 ראשי רשיות המכהנים בישראל רק 15 הן נשים. בת שבע חברה בפורום ה-31 ששם לעצמו למטרה להוביל לבחירתן של 31 נשים לראש הרשויות המקומיות. ״הגיע הזמן שבכרמיאל תהיה ראשת עיר. בכלל אני חושבת שכדאי שיותר נשים יכהנו בעמדות בכירות כמקבלות החלטות. אפילו מחקרים בכל העולם מוכיחים שהאינטואיציה והגישה הנשית מביאות להישגים טובים יותר ומטיבות עם האזרחים. אנחנו לא באות עם אגו, אנחנו אכפתיות ורגישות. אנחנו קודם כל אימהות, ואין כמו דאגה של אמא״.

"נתון נוסף חושף בעיה בעיר כרמיאל הקשורה בתושבים הצעירים של העיר. כרמיאל סובלת מהגירה שלילית של הצעירים אל הערים הגדולות. היעדר תעסוקה מתאימה ומקומות בילוי דוחקים אותם למצוא פתרונות בשדות זרים. בת שבע חושפת את התכנית שלה איך להשאיר את הכוח הצעיר והכל כך חשוב בעיר כדי שיהיה חלק מהתפתחות העיר וירגיש שייכות וגאווה. ״אני מתכוונת להילחם על כל אחד ואחת מבני העיר שישארו ויהיו חלק מההצלחה. אני אדאג להכשרה לחיילים משוחררים בשיתוף הקרן לחיילים משוחררים. הגדלת המלגות לסטודנטים באופן משמעותי. יותר פעילות ומעורבות בכפר הסטודנטים ״איילים״. הקמת קרן לעידוד יזמות צעירה שתעניק לצעירים מעטפת כלכלית ומקצועית תומכת ואדאג שהצעירים שלנו יהיו שותפים אמיתיים לקבלת ההחלטות״.

כמה זה חשוב להצביע

"הבחירות הקרובות מגלמות בתוכן הזדמנות אמיתית וחשובה לשינוי מהותי והכרחי בהנהגת העיר כרמיאל. אין לזלזל ביום החשוב הזה שכן חובתו המוסרית והאזרחית של כל אזרח היא מימוש זכותו הדמוקרטית לקבוע מי נציגיו בשלטון. המדינה קבעה יום שבתון בתאריך 27.2.24 כדי שכל אזרח ישתתף ברגע השיא של הדמוקרטיה ויבחר על פי צו מצפונו. ״אני מצפה מכל תושבי כרמיאל לתמוך ולהצביע עבורי. בת שבע אבוחצרה בפתק צהוב והאות ה׳ – כרמיאל תנצח בפתק הלבן. זאת הזדמנות נדירה לבצע שינוי הכרחי עבור עתידנו ועתיד ילדנו בעיר. אני מבטיחה הבטחה אמיתית, לא של פוליטיקאית, לתת את כל כולי בעבור תושבי כרמיאל. ביחד ננצח וכרמיאל תנצח״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות