fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליאור-טק וטקטיקל-זון: כל מה שהחייל והמטייל צריכים במחירים לכל כיס ובאיכות ללא פשרות

ליאור תעשיות טקסטיל המפעל שהוקם לפני יותר מ-40 שנה בעכו, הפך עם השנים לחברה גדולה בעלת מותג מוביל בשם "ליאור טק", המספקת ביחד עם שותפתה, רשת טקטיקל-זון, ציוד ומיגון טקטי מתקדם לחיילים ולצבאות בעולם, אבל גם את כל הציוד הדרוש לחיילים ולמטיילים, החל מהפרט הקטן ביותר ועד הגדול ביותר
ליאור טק - לחייל ולמטייל | צילום: מיכל בוקריס

הסיפור של המותג ליאור-טק – מותג הבית של חברת ליאור תעשיות טקסטיל – מתחיל לפני כ-40 שנה, אי שם בשנות ה-70, כאשר ניסים בוקריס ז"ל פתח בעכו מפעל קטן לייצור מדים וציוד כחול-לבן איכותי לחיילי צה"ל. אלא שמאז ועד היום, הרבה מים זרמו בנעמן, והמפעל הקטן הפך עם השנים לחברה גדולה בעלת שם ומקום מושבה הנוכחי הוא בשלומי.

כיום, עומד בראש החברה יצחק בוקריס, בנו של ניסים ז"ל, ואילו אביה בוקריס, בנו של יצחק, הדור השלישי לעסק המשפחתי, מתפקד כאחראי החנות. בינתיים, נטשה החברה את ייצור המדים, ועיקר פעילותה מתמקד בייצור ואספקה של ציוד, ביגוד ומיגון טקטי מתקדם לחיילים ולכוחות ביטחון בארץ וברחבי העולם. במקביל, מעבר למכירה סיטונאית ומתוך הבנה, כי חיילים לא יכולים לשלם מחירים גבוהים עבור ציוד טקטי, עברה החברה גם למכירה קמעונאית ישירה לחיילים במחירים הוגנים ונוחים במיוחד, הן בחנות המפעל והן באתר המקוון.

"אנחנו הכתובת עבור חיילים שמעוניינים לרכוש מוצרים טקטיים טובים יותר מאלה שהצבא מציע להם. אצלנו הם ימצאו מוצרים איכותיים ובמחירים שהם יכולים להרשות לעצמם", מסביר אביה בוקריס.

ליאור טק – לחייל ולמטייל | צילום: מיכל בוקריס

ולא פחות חשוב, כל המוצרים, הנמכרים בליאור-טק, מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק ועוברים בקרת איכות קפדנית ואינטנסיבית הן מגורמים פנימיים והן חיצוניים, ועל כך אומר אביה: "בריאות ושלום לקוחותינו הם בראש מעיינינו, ובנוסף, חשוב לנו לשמור על המוניטין שלנו כספקים ברמה הכי גבוהה של משרד הביטחון. אנחנו מבינים את החשיבות שבייצור מוצרים, שמצד אחד יהיו נוחים וארגונומיים, ומצד שני יעניקו למשתמש מיגון מרבי. כל אפוד, כל פאוץ', כל בגד שנמכר אצלנו, עומד בתקנים המחמירים ביותר ומיוצר מחומרי הגלם הטובים ביותר הקיימים בשוק, וזאת מתוך מחשבה על הנוחות ועל ביטחונו של הלובש".

במקביל לפעילותה הענפה ורבת השנים של חברת "ליאור תעשיות" והמותג שלה "ליאור-טק" זיהו בשנים האחרונות, את הצורך של חיילים ומטיילים בציוד איכותי במחירים נגישים. לכן, הם החליטו לפתוח בשלומי סניף בניהולם של הרשת המובילה טקטיקל-זון.

טקטיקל-זון מציעה בכל סניפיה בארץ, ציוד טקטי, בחלקו מבית ליאור-טק, ומעבר לכך מציעה את כל מה שדרוש לחיילים או למטיילים, החל מאולרים, סוללות, חגורות, אביזרים שונים לנשק, דרך פריטי הלבשה קטנים וכלה בדברים הגדולים יותר כמו שקי שינה, מזרנים, אוהלים וכו'. חשוב לציין שבאתר טקטיקל-זון, ניתן לממש כוכבים ונקודות ולבוא ולאסוף את המוצרים בחנות בשלומי ועכשיו ממש כדאי, כי לאור הפתיחה יש הנחות שממש לא כדאי לפספס!!!

אביה: "חייל או מטייל ימצא פה את כל הציוד הדרוש לו, החל מהדברים הקטנים ביותר ועד הדברים הגדולים ביותר. יש כאן מוצרים למתגייסים חדשים ויש מוצרים לחיילים ותיקים, ויש כאן את כל הציוד הדרוש למטיילים, והכל במחירים הכי הוגנים. אנחנו מוכרים גם מוצרים של מותגים בינלאומיים מובילים במחירים ללא תחרות".

גם בטקטיקל-זון, כמו בליאור-טק, אין שום פשרות על האיכות.

את כל המוצרים ניתן להשיג הן בחנות המפעל בשלומי והן באתר ברכישה מקוונת.

לאתר של ליאור-טק > לחצו כאן <

לאתר של טקטיקל-זון >לחצו כאן<

לדף הפייסבוק של ליאור-טק >לחצו כאן<

לדף הפייסבוק של טקטיקל-זון, שלומי > לחצו כאן<

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות