fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בונים בית? הכיף שלכם, כל השאר שלנו…

לא קלה היא הדרך לבית החלומות. היא רצופה מכשולים, מהמורות, התעסקויות ואין סוף ויכוחים מול שורה של בעלי מקצוע מתחומים שונים. עכשיו, דמיינו לעצמכם שכל הסיוט הזה יכול להיחסך מכם, כי יש מי שיעשה עבורכם את העבודה הקשה, וילווה אתכם כל הדרך מהרגע שקיבלתם את היתר הבנייה ועד שהתרווחתם בנחת בכורסה בביתכם החדש * נא להכיר: חברת TAILORD שירותי בנייה
חברת TAILORD שירותי בנייה | צילום: שרה כהן

אם תשאלו את טלי רז במה היא עוסקת, היא תענה לכם בלי היסוס: "אנחנו חלומו של כל מי שבונה בית", וכשטלי אומרת "אנחנו", היא מתכוונת אליה ואל בעלה ליאור שביחד הם חברת TAILORD שירותי בנייה. אם תהיתם על משמעות השם, על כך בהמשך.

מי שבנה בימיו בית יודע באיזה כאב ראש זה כרוך. התהליך הארוך מצריך כוחות נפש רבים ואנרגיה אינסופית. הוא מלווה באינספור חיכוכים וויכוחים חסרי תוחלת עם בעלי המקצוע השונים, לוח הזמנים הוא לא בדיוק לוח זמנים, המחיר שתקצבתם לעצמכם בהתחלה לא קרוב למה שעלה לכם בסוף, ובקיצור, הדרך עד הכניסה לבית החלומות המיוחל היא דרך חתחתים הרצופה בלא מעט מהמורות ומכשולים.

חברת TAILORD שירותי בנייה | צילום: בן רוטשטיין

דמיינו לעצמכם מצב, שכל זה נחסך מכם. קניתם מגרש, עליו אתם מייעדים לבנות את הבית שכל חייכם חלמתם עליו, ומנקודה זו והלאה, יש לכם שקט נפשי. אתם לא מתעסקים בכלום, ובאורח פלא, אתם גם נכנסים לביתכם החדש בדיוק במועד ובתקציב שנקבעו מראש.

עכשיו תנו לנו לספר לכם שאתם לא צריכים לדמיין. כי בדיוק, במטרה לחסוך מכם את תהליך הבניה המפרך הזה, הוקמה חברת TAILORD של טלי וליאור רז.

על השירותים שנותנת החברה, מסבירה טלי: "אנחנו, למעשה בונים עד קבלת המפתח באופן שבו אנו מדמים בנייה עצמית והולכים יד ביד עם הלקוח לאורך כל הדרך, מהרגע שהוא קיבל את היתר הבנייה ועד שהוא נכנס לביתו החדש ומתרווח על הכורסה. להבדיל מקבלן מפתח "מסורתי", שללקוח אין כמעט אינטראקציה איתו במהלך הבנייה והוא לא חלק מקבלת ההחלטות במהלך העבודות והשינויים המתבקשים (שלא לדבר על הקושי בהוספת עבודה או שינוי קטן שצץ לפתע והופך למלחמת התשה ובמחירים מופקעים אנחנו כל הזמן שם לשירותו). ולהבדיל מלקוח שבונה לבד – במקום שהלקוח יתנהל פרטנית עם כל בעלי המקצוע השונים – איש שלד, טייח, אינסטלטור, חשמלאי ועוד רבים… ויתקשה לתאם מולם ולפקח על עבודתם עד שיצמחו לו שיערות לבנות – אנחנו אלה שעושים זאת למענו".

וטלי יודעת על מה היא מדברת. לתחום העיסוק הזה נכנסו בני הזוג רז, כשבנו בעצמם את ביתם לפני 13 שנה. את תהליך הבנייה לא רק שצלחו בכבוד, אלא אף התאהבו בתחום. אז הם גם הבינו שמה שחסר בתחום הבנייה זו חברה שתהפוך את החיים של מי שהחליטו לבנות בעצמם את בתיהם להרבה יותר פשוטים.

טלי וליאור רז – חברת TAILORD שירותי בנייה | צילום: באדיבות המצולמים

"אצלנו", אומרת טלי, "אין אותיות קטנות. הלקוח יודע בדיוק מה הוא יקבל בסופו של התהליך. אין סימני שאלה לגבי כל הדברים הקטנים שיכולים לצוץ בדרך. הלקוח מקבל מאיתנו הצעת מחיר מאוד מפורטת ומאוד מדויקת עד לרמה של איזה ברז יהיה במטבח, ואיזה אינטרפוץ יהיה באמבטיה, הוא מקבל את מפרט האיטום, בוחר את לוחות השיש בספי החלונות, אלה דברים שהלקוח לא תמיד יודע לייחס להם חשיבות, אבל הם חשובים ביותר. אנחנו שקופים מול הלקוח עד הפרט הקטן ביותר. בנוסף, אנחנו מלווים את הלקוחות שלנו גם באלמנטים שלא בהכרח נכללו בהצעת המחיר שלו, כמו טפטים בחדרים או עבודות נגרות למיניהן, גינון, חימום תת רצפתי, או כל דבר שבמהלך הבנייה הלקוח מעוניין להוסיף או לבדוק.

מי שקנה בית מימיו, ובטח מי שהחליט לבנות את ביתו בעצמו, יודע היטב שעמידה בלוח זמנים מצד הקבלן היא מצרך נדיר. אם תשכרו את שירותי TAILORD, תשכחו מהבעיה הזו. טלי: "יש לוחות זמנים ידועים מראש, ואין מצב שתאריך גמר הבנייה יתעכב ללא סיבה מוצדקת. הלקוח יודע בדיוק מתי הוא נכנס לביתו החדש".

חברת TAILORD שירותי בנייה | צילום: יח"צ

יתרון נוסף, עליו מצביעה טלי, הוא הכסף של הלקוח. "הלקוח שלנו אף פעם לא נמצא במצב של סיכון כספי. אנחנו הבטוחה שלו. כלומר, אנחנו ממנים כל שלב בבנייה, והלקוח משלם לנו רק לאחר שהשלב הסתיים. כלומר, הלקוח נמצא בקשר רק איתנו. כל הקושי באינטרקציה מול בעלי המקצוע השונים והתיאום ביניהם לגבי העבודות נחסך ממנו. לא סתם אני אומרת שאנחנו חלומו של כל מי שבונה בית. הליווי שלנו הוא פרטני, צמוד וכולל המון פגישות פרונטליות עם הלקוח. יש גם קבוצת וואטסאפ שמעדכנת אותו כמעט על בסיס יומי על שלבי הבנייה, הוא מקבל תמונות וסרטונים מהשטח, יש סיכום שבועי – מה כבר נעשה ומה ייעשה בשבוע הבא. אנחנו משאירים ללקוח רק את הפן הכייפי בבניית הבית- את בחירת האריחים, הכלים הסניטריים, בחירת השיש, גוון השליכט, בחירת תאורה, המטבח.. והעבודה הסיזיפית והקפדנית בשטח היא רק שלנו, והכל בשקיפות מלאה".

חברת TAILORD שירותי בנייה | צילום: שרה כהן

ובכל זאת. הרי מי שבונה בית בעצמו שוכר בדרך כלל שירותי מפקח על הבנייה. מה ההבדל בין שירות של מפקח לשירות שלכם?

טלי: "הבדל עצום. זו טעות גדולה לחשוב שאפשר להיות בראש שקט, כי יש אדם שמפקח על הבנייה. צריך לקחת בחשבון שמפקח על הבנייה- טוב ככל שיהיה לא יכול להתחייב לא על תקציב סופי ולא על לוחות זמנים, הוא לא נותן שנת בדק ולא אחריות על העבודות, הבדל נוסף בין השירותים השונים הוא שאצלנו הפיקוח כבר מגולם במסגרת המחיר שהלקוח משלם, אני לא צריכה להרוויח אחוזים נוספים מכל קבלן וקבלן ומחנויות הסניטריה, ואת הסכום הנכבד הזה אני חוסכת ללקוח. האמינות והשקיפות הן נר לרגלנו. אנחנו הולכים עם הלקוח יד ביד, אנחנו חושבים רק על טובתו, אנחנו לא מסתירים ממנו כלום, וזה לא דבר מובן מאליו בענף הזה".

אגב,יש לקוחות שמשלבים בין השניים, לוקחים את שירותנו וגם מביאים מפקח מטעמם ואנו עובדים מצויין ובשיתוף פעולה מלא.

תחום הבנייה, כידוע, הוא מאוד סבוך ברמת האינטראקציה מול בעלי המקצוע השונים. לכן, לפני שנכנסים לתהליך של בנייה, צריך לדעת לבחור את הטובים ביותר. גם מהבחינה הזו, חברת TAILORD מעניקה ללקוחותיה ראש שקט.

חברת TAILORD שירותי בנייה | צילום: שרה כהן

טלי: "בזכות הניסיון שרכשנו, בחרנו את בעלי המקצוע הטובים והאמינים ביותר בתחומם. אלה קבלני משנה קבועים שהולכים איתנו ומלווים אותנו מפרויקט לפרויקט. למעשה, הם כבר חלק מהחברה שלנו, כמובן שאנו אמונים על טיב העבודה שלהם והכל מתבצע תחת פיקוח הדוק שלנו".

המטבח, למשל, שהוא לב ליבו של הבית וסביבו מתרכזת עיקר הפעילות המשפחתית. ב-TAILORD מציעים מטבח בנגרות פרטית, כאשר מעצבת מטעמם יושבת מול הלקוח, ובעצה משותפת איתו נבחרים הסגנון, החומרים, הצורה והצבעים, הכל לפי רצונותיו וצרכיו של בעל הבית. עם זאת, לקוח בהחלט יכול להחליט שכל מה שקשור למטבח הוא עושה בעצמו, ובמקרה כזה הוא זיכוי כספי מכובד. כמו כן, TAILORD עובדת עם חברות הקרמיקה המובילות בשוק, והסטנדרט המוצע ללקוח הוא סטנדרט גבוה של בנייה עצמית, לא פחות מזה.

ובאשר למחיר? על כך אומרת טלי: "המחיר לא מבהיל. אם הלקוח היה בונה בעצמו, העלויות היו זהות (רק עם יותר קושי והתעסקות ). הרווח שלנו הוא רווח קבלני, הוא לא על חשבון הלקוח. הלקוח תמיד יוצא מורווח. גם ההנחות שאנחנו משיגים מגולגלות לכיסו של הלקוח בשקיפות מלאה".

חברת TAILORD שירותי בנייה | צילום: יח"צ
חברת TAILORD שירותי בנייה | צילום: יח"צ

טלי (40) וליאור (43) רז מתגוררים עם שני ילדיהם, נועם בן 13 ומיה בת 5 וחצי, בקיבוץ ראש הנקרה, בבית, שאותו, כאמור, בנו בעצמם. כתושבי הגליל המערבי הם מעניקים את עיקר שירותיהם לבנייה עצמית ברחבי הגליל המערבי. עד כה הם בנו, ועדיין בונים, בתים רבים בשכונת יערית בשלומי, ביישוב גרנות, קיבוץ אילון, אם כי לאחרונה סטו מעט ממסלולם, וכעת הם נמצאים בעיצומה של בנייה בעתלית.

"הסיפוק הכי גדול שלנו", אומרת טלי, "זה לבנות בית ללקוח שהגיע אלינו בזכות קרוב משפחה שכבר בנה אצלנו והמליץ עלינו, לעבור ליד בית שבנינו ולראות את דייריו יושבים בגינה ונהנים. לבקר בבית חדש של לקוח ולשתות איתו קפה. הידיעה שהגשמנו למשפחה חלום, זה סיפוק ענק שקשה לתאר במילים. חשוב לזכור שבית זה לא לגו. זה המון קשיים בדרך, המון דיבורים, אינסוף התעסקויות וגם לעיתים טעויות. הגדוּלה היא לדעת לתקן, ולהגיע לתוצאה הרצויה.

מי שבונה בית לא צריך לעבור את כל זה. אנחנו כאן בדיוק בשביל לחסוך לו את כל התהליך הזה".

והשם TAILORD, אם תהיתם, הוא שילוב של המילים Tailor + made, שמשמעו: "נתפר בדיוק למידותיך". "וזה בדיוק מה שאנחנו עושים", מסבירה טלי, "תופרים ללקוח את הבית לפי מידותיו, ואם תסתכלו היטב בשם, תראו שהוא כולל גם את השמות 'טלי' ו'ליאור' בשיכול אותיות".

ליצירת קשר:

טלי- 054-4990402

ליאור- 050-7023928

למעבר לפייסבוק >לחצו כאן<

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות