fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: אחות קיבלה את אות מצטיינת הנשיא

מיכל אידלמן אוחנה היא אחת מעשר אחיות מצטיינות ברחבי הארץ שקיבלו את האות
מיכל אידלמן אוחנה מקבלת הצטיינות בסיעוד בבית הנשיא. צילום: דוברות משרד הבריאות
מיכל אידלמן אוחנה מקבלת הצטיינות בסיעוד בבית הנשיא. צילום: דוברות משרד הבריאות

מיכל אידלמן אוחנה היא אחת מעשר אחיות מצטיינות ברחבי הארץ שקיבלו את האות

 

בטקס חגיגי הוענקה בבית הנשיא תעודת הצטיינות למיכל אידלמן אוחנה משלומי, מרכזת תחום הסיעוד במערך בריאות הנפש של "שירותי בריאות כללית" במחוז חיפה והגליל המערבי. אידלמן אוחנה נבחרה כאחת מעשר אחיות מצטיינות  מכלל אלפי האחיות והאחים העובדים בכל מוסדות הבריאות, בתי החולים וקופות החולים שקיבלו אות הצטיינות בסיעוד מידי נשיא המדינה ראובן ריבלין. התעודה הוענקה לה בטקס חגיגי שנערך בבית הנשיא במסגרת אירועי שבוע האחות העולמי.

אידלמן אוחנה, מכהנת כאחות בכללית זה קרוב לשני עשורים ומילאה במהלך השנים שורה של תפקידים. אידלמן אוחנה היא תושבת שלומי, בת 45, אם לשלושה ובת זוגו של רונן. היא בוגרת ביה"ס לאחיות הילל יפה וסיימה תואר ראשון בסיעוד מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בבריאות נפש קהילתית מאוניברסיטת חיפה, בעלת התמחות של אחיות בפסיכיאטריה ומדריכה קלינית.

"מכללית" נמסר: " מיכל אידלמן אוחנה יוזמת פעילויות לקידום בריאותם ורווחתם של המתמודדים עם בריאות הנפש, פועלת להעלאת המודעות של צוותים לנושא, למלחמה בסטיגמות הקשות ובעיקר על מנת לתת למטופלים יחס מכובד ובגובה העיניים. היא יצרה שיתופי פעולה עם בתי החולים באזור ונערכו ביוזמתה הכשרות לאחיות בבתי החולים וב"כללית". בנוסף, פיתחה את מערך בריאות הנפש כשדה קליני לסטודנטים לסיעוד וקורס על בסיסי בפסיכיאטריה. כמו כן, מקדמת את נושא הרצף הטיפולי בין שלב האשפוז והשהייה בקהילה ובין גורמי הטיפול בבריאות הנפש והמטפלים במרפאות הראשוניות והמקצועיות. היא מקיימת קשר הדוק עם גורמי השיקום באזור והצוות בניהולה מרבה לערוך אירועים מקדמי בריאות ומעקבים רפואיים לדיירי ההוסטלים, חגיגות משותפות  ועוד. מיכל משמשת כשגרירה של רצון טוב לנפגעי הנפש, עושה את עבודתה באהבה רבה, בראש גדול ומתוך אמפתיה אמתית למתמודדים עם מחלות נפש, כשאינה נחה לרגע ומחפשת דרכים נוספות להיטיב עמם".

מיכל נשאה דברים מרגשים במהלך הטקס וזכתה לחיבוקים ונשיקות מהממונים עליה ב"כללית", שעלו לירושלים במיוחד כדי להריע לה באירוע המרגש.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות